Čimbenici kupnje ekološkog jogurta (CROSBI ID 425597)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Pavlina, Ana Marija
Mesić, Željka
Tomić Maksan, Marina
hrvatski
Čimbenici kupnje ekološkog jogurta
Tržište ekološke hrane je u stalnom porastu, pri čemu ekološki jogurt pripada u kategoriju mliječnih proizvoda koji su među najprodavanijim ekološkim proizvodima. Cilj ovog rada je ispitati ponašanje potrošača u kupnji i potrošnji ekološkog jogurta, te utvrditi uključenost potrošača u kupnju ekološkog jogurta, svijest o zdravlju, brigu o sigurnosti hrane i stavove o ekološkom jogurtu te motive za kupnju ekološkog jogurta. Provedeno je on-line anketno ispitivanje na uzorku od 196 kupaca ekološkog jogurta. Više od trećine ispitanika kupuje i konzumira ekološki jogurt dva do tri puta mjesečno. Ispitanici najčešće kupuju ekološki jogurt od kravljeg mlijeka, u plastičnoj ambalaži, u supermarketima i specijaliziranim trgovinama. Najvažniji motiv za kupnju ekološkog jogurta je zdravlje i hranjiva vrijednost. Ispitanici imaju srednju razinu uključenosti pri kupnji ekološkog jogurta, razvijenu svijest o zdravlju, te pozitivne stavove o ekološkom jogurtu i visoku brigu o sigurnosti hrane. Rezultati ovog istraživanja korisni su proizvođačima ekološke hrane, posebno proizvođačima ekološkog jogurta.
ekološka hrana, ekološki jogurt, potrošači, stavovi, motivi
nije evidentirano
engleski
The factors of the organic jogurt purchase
nije evidentirano
organic food, organic yogurt, consumers, attitudes, motives
nije evidentirano
Podaci o izdanju
49
28.02.2019.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Agronomski fakultet
Zagreb