Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Menadžment vjerskih događaja u turističkoj destinaciji (CROSBI ID 425592)

Ocjenski rad | doktorska disertacija

Zanketić, Patricia Menadžment vjerskih događaja u turističkoj destinaciji / Cerović, Zdenko (mentor); Opatija, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, . 2012

Podaci o odgovornosti

Zanketić, Patricia

Cerović, Zdenko

hrvatski

Menadžment vjerskih događaja u turističkoj destinaciji

Turizam 21. stoljeća predstavlja turizam događaja i manifestacija. Predmet istraživanja ovoga rada su događaji u turizmu zasnovani na vjerskim motivima. Vjerski događaji ne privlače samo vjernike već i brojne znatiželjnike, turiste, prolaznike koji u tom fenomenu traže kulturni ili neki drugi doživljaj. Konkurentnost turističke destinacije ovisi o profiliranosti događaja kao najznačajnijih čimbenika atraktivnosti u procesu privlačenja potencijalnih turista. Vjerski turizam jedan je od oblika turističkih putovanja. Neosporno je, kako je vjerski turizam ukorijenjen u dalekoj prošlosti, ali ta pojava ne mimoilazi niti jedan narod, a isto tako nije nepoznat nijednoj svjetskoj religiji.Ovaj dio turizma kao gospodarska grana uza sva vjerska svojstva, sadrži i sva bitna svojstva turizma u cjelini. Iz svega navedenog zaključuje se da vjerski turizam postaje zanimljiv i kao ekonomsko-poslovna djelatnost s ekonomskim učincima. Hrvatsko turističko gospodarstvo ima velike mogućnosti u razvitku vjerskoga turizma. Analiziranjem strukture turističke potražnje koja je zasnovana na vjerskim motivima s posebnim naglaskom na Rimokatoličku crkvu, odredit će se struktura turističke ponude kojom se zadovoljavaju vjerski motivi turista. Pri tome je moguće utvrditi strukturu i veličinu turističke potrošnje potaknute vjerskim događajima.Iz svega navedenog zaključuje se da pozicioniranje turističke ponude, zasnovano na vjerskim događajima, implicira veću razinu ostvarenja dodane vrijednosti turističkoga proizvoda destinacije.Te mogućnosti treba prepoznati i implementirati u ponudu hrvatskoga turističkog gospodarstva u cjelini.

Hodočašća, vjerski događaji, vjerski turizam, turističke destinacija, menadžment.

nije evidentirano

engleski

Management of religious events in a tourist destination

nije evidentirano

Pilgrimages, religious events, religious tourism, tourism destination, management

nije evidentirano

Podaci o izdanju

341

13.07.2012.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu

Opatija

Povezanost rada

nije evidentirano