Menadžment vjerskih događaja u turističkoj destinaciji (CROSBI ID 425592)
Ocjenski rad | doktorska disertacija
Podaci o odgovornosti
Zanketić, Patricia
Cerović, Zdenko
hrvatski
Menadžment vjerskih događaja u turističkoj destinaciji
Turizam 21. stoljeća predstavlja turizam događaja i manifestacija. Predmet istraživanja ovoga rada su događaji u turizmu zasnovani na vjerskim motivima. Vjerski događaji ne privlače samo vjernike već i brojne znatiželjnike, turiste, prolaznike koji u tom fenomenu traže kulturni ili neki drugi doživljaj. Konkurentnost turističke destinacije ovisi o profiliranosti događaja kao najznačajnijih čimbenika atraktivnosti u procesu privlačenja potencijalnih turista. Vjerski turizam jedan je od oblika turističkih putovanja. Neosporno je, kako je vjerski turizam ukorijenjen u dalekoj prošlosti, ali ta pojava ne mimoilazi niti jedan narod, a isto tako nije nepoznat nijednoj svjetskoj religiji.Ovaj dio turizma kao gospodarska grana uza sva vjerska svojstva, sadrži i sva bitna svojstva turizma u cjelini. Iz svega navedenog zaključuje se da vjerski turizam postaje zanimljiv i kao ekonomsko-poslovna djelatnost s ekonomskim učincima. Hrvatsko turističko gospodarstvo ima velike mogućnosti u razvitku vjerskoga turizma. Analiziranjem strukture turističke potražnje koja je zasnovana na vjerskim motivima s posebnim naglaskom na Rimokatoličku crkvu, odredit će se struktura turističke ponude kojom se zadovoljavaju vjerski motivi turista. Pri tome je moguće utvrditi strukturu i veličinu turističke potrošnje potaknute vjerskim događajima.Iz svega navedenog zaključuje se da pozicioniranje turističke ponude, zasnovano na vjerskim događajima, implicira veću razinu ostvarenja dodane vrijednosti turističkoga proizvoda destinacije.Te mogućnosti treba prepoznati i implementirati u ponudu hrvatskoga turističkog gospodarstva u cjelini.
Hodočašća, vjerski događaji, vjerski turizam, turističke destinacija, menadžment.
nije evidentirano
engleski
Management of religious events in a tourist destination
nije evidentirano
Pilgrimages, religious events, religious tourism, tourism destination, management
nije evidentirano
Podaci o izdanju
341
13.07.2012.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu
Opatija