Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Analiza online atributa Hrvatske kao turističke destinacije na ključnim emitivnim tržištima (CROSBI ID 63277)

Prilog u knjizi | stručni rad

Miličević, Katarina ; Krešić, Damir Analiza online atributa Hrvatske kao turističke destinacije na ključnim emitivnim tržištima // Istraživanje turističkih tržišta / Marušić, Mira ; Prebežac, Darko ; Mikulić, Josip (ur.). Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2019. str. 289-296

Podaci o odgovornosti

Miličević, Katarina ; Krešić, Damir

hrvatski

Analiza online atributa Hrvatske kao turističke destinacije na ključnim emitivnim tržištima

Rad se bavi analizom online dostupnih, korisnički generiranih sadržaja, koji se odnose na imidž Hrvatske kao turističke destinacije na ključnim emitivnim tržištima. Koisnički generirani sadržaji izuzetno su važni u suvremenom destinacijskom marketingu jer predstavljaju vrstu osobne preporuke, imaju visoku promocijsku vrijednost i veliki utjecaj na odluke turista o odabiru destinacije.

destinacijski marketing, korisnički generirani sadržaji, destinacijski imidž, Hrvatska

nije evidentirano

engleski

Analysis of the online attributes of Croatia as a tourist destination on most important tourism generating markets

nije evidentirano

destination marketing, user generated content, destinaction image, Croatia

nije evidentirano

Podaci o prilogu

289-296.

objavljeno

Podaci o knjizi

Istraživanje turističkih tržišta

Marušić, Mira ; Prebežac, Darko ; Mikulić, Josip

Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu

2019.

978-953-346-065-9

Povezanost rada

Ekonomija