Analiza online atributa Hrvatske kao turističke destinacije na ključnim emitivnim tržištima (CROSBI ID 63277)
Prilog u knjizi | stručni rad
Podaci o odgovornosti
Miličević, Katarina ; Krešić, Damir
hrvatski
Analiza online atributa Hrvatske kao turističke destinacije na ključnim emitivnim tržištima
Rad se bavi analizom online dostupnih, korisnički generiranih sadržaja, koji se odnose na imidž Hrvatske kao turističke destinacije na ključnim emitivnim tržištima. Koisnički generirani sadržaji izuzetno su važni u suvremenom destinacijskom marketingu jer predstavljaju vrstu osobne preporuke, imaju visoku promocijsku vrijednost i veliki utjecaj na odluke turista o odabiru destinacije.
destinacijski marketing, korisnički generirani sadržaji, destinacijski imidž, Hrvatska
nije evidentirano
engleski
Analysis of the online attributes of Croatia as a tourist destination on most important tourism generating markets
nije evidentirano
destination marketing, user generated content, destinaction image, Croatia
nije evidentirano
Podaci o prilogu
289-296.
objavljeno
Podaci o knjizi
Istraživanje turističkih tržišta
Marušić, Mira ; Prebežac, Darko ; Mikulić, Josip
Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu
2019.
978-953-346-065-9