Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Oblikovanje modela ukupne nagrade za generaciju X i Milenijsku generaciju zaposlenika (CROSBI ID 425542)

Ocjenski rad | diplomski rad

Špoljarić, Lorena Oblikovanje modela ukupne nagrade za generaciju X i Milenijsku generaciju zaposlenika / Klindžić, Maja (mentor); Zagreb, Ekonomski fakultet, Zagreb, . 2019

Podaci o odgovornosti

Špoljarić, Lorena

Klindžić, Maja

hrvatski

Oblikovanje modela ukupne nagrade za generaciju X i Milenijsku generaciju zaposlenika

Model ukupne nagrade predstavlja različite aspekte motiviranja koji se povezuju u cjelinu, a odnosi se na mogućnosti materijalnog nagrađivanja i nematerijalnog motiviranja zaposlenika. Kako bi model ukupne nagrade rezultirao zadovoljnim, motiviranim i produktivnim zaposlenicima koji ostvaruju željene ciljeve i zadatke, sadržaji koje uključuje ukupna nagrada moraju biti usklađeni sa željama i potrebama zaposlenika. Dosadašnja istraživanja o preferencijama prema različitim modelima nagrađivanja pokazala su kako pripadnike generacije X na radnom mjestu najviše motiviraju materijalne nagrade kao što su visoka osnovna plaća, plaćeno vrijeme tijekom stručnog usavršavanja, beneficije sigurnosti te različita osiguranja i naknade. S druge strane, pripadnike Milenijske generacije na radnom mjestu više motiviraju nematerijalne nagrade, u prvom redu fleksibilno radno vrijeme, sigurnost i zanimljivost posla, sloboda pri odabiru radnih zadataka, mogućnosti napredovanja, rad s prijateljima te kvalitetno vodstvo. U ovom radu provedeno je empirijsko istraživanje o preferencijama prema materijalnom nagrađivanju i nematerijalnom motiviranju generacije X i Milenijske generacije na uzorku 201 ispitanika spomenutih generacija zbog njihove dominantne zastupljenosti na tržištu rada. Ključni rezultati koji su proizašli iz provedenog istraživanja grafički su prikazani modelom ukupne nagrade za generaciju X i Milenijsku generaciju zaposlenika. Spoznaje dobivene empirijskim istraživanjem mogu biti korisne za praktičare u području upravljanja ljudskim potencijalima zbog toga što se podaci mogu iskoristiti u svrhu privlačenja, motiviranja i zadržavanja najtalentiranijih i najkvalitetnijih pripadnika promatranih generacija.

Model ukupne nagrade, generacija X, Milenijska generacija, zaposlenici

nije evidentirano

engleski

Total reward model creation for generation X and Millennial generation of employees

nije evidentirano

Total reward model, generation X, Millennial generation, employees

nije evidentirano

Podaci o izdanju

59

27.02.2019.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Ekonomski fakultet, Zagreb

Zagreb

Povezanost rada

Ekonomija