Marketinški koncept u sportskim organizacijama u Republici Hrvatskoj (CROSBI ID 673286)
Prilog sa skupa u zborniku | stručni rad | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Bratinčević, Teo ; Jerkunica, Alen
hrvatski
Marketinški koncept u sportskim organizacijama u Republici Hrvatskoj
Rad se bavi koncepcijom marketinga u sportskim organizacijama u Republici Hrvatskoj koja je u začetku i koja ne funkcionira u cijelosti. Opisuje se značaj sporta koji je društveni i onaj koji se sve više razvija u smjeru biznisa i za kojega sve više vrijede ekonomski principi. Opisan je također i sportski potencijal Republike Hrvatske, koji je ogroman i neiskorišten u marketinškom smislu. Hrvatski sport se danas nalazi u neizvjesnoj sivoj zoni prelaska iz državnog, institucijskog upravljanja sportom na tržišni princip. Također vidljiva je velika tržišna neravnoteža između ponude i potražnje na tržištu sporta gdje je opseg ponude uvelike prerastao potražnju i krajnje je vrijeme da se pojavi pravi marketinški koncept koji zahtjeva jedan zaokruženi cjeloviti pristup upravljanja marketingom sportskih organizacija.
Sport ; Marketing ; Marketinški koncept
nije evidentirano
engleski
Marketing concept in sports organizations in the Republic of Croatia
nije evidentirano
Sports ; Marketing ; Marketing Concept
nije evidentirano
Podaci o prilogu
20-23.
2011.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Zbornik radova VI. međunarodne konferencije "Menadžment u sportu"
Beograd: Alfa BK Univerzitet
978-86-86197-31-3
2217-2343
2217-2343
Podaci o skupu
Nepoznat skup
poster
29.02.1904-29.02.2096