Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Istraživanje imidža Hrvatske kao turističke destinacije na inozemnim tržištima (CROSBI ID 63271)

Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Telišman-Košuta, Neda ; Marušić, Zrinka Istraživanje imidža Hrvatske kao turističke destinacije na inozemnim tržištima // Istraživanje turističkih tržišta / Marušić, Mira ; Prebežac, Darko ; Mikulić, Josip (ur.). Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2019. str. 249-259

Podaci o odgovornosti

Telišman-Košuta, Neda ; Marušić, Zrinka

hrvatski

Istraživanje imidža Hrvatske kao turističke destinacije na inozemnim tržištima

U radu se prikazuje razvoj metodologije istraživanja imidža Hrvatske kao turističke destinacije na inozemnim tržištima s naglaskom na izradi instrumenta istraživanja. Istraživanje je provedeno za potrebe izrade Glavnog plana i strategije razvoja turizma Republike Hrvatske 2011. godine. Osim metodološkog pristupa prikazuju se i glavni rezultati istraživanja uključujući spontane asocijacije na spomen Hrvatske te percepciju društvenih, geopolitičkih, vrijednosnih i emotivnih obilježja Hrvatske.

imidž ; turistička destinacija ; Hrvatska ; istraživanje

nije evidentirano

engleski

Research of Croatia’s image as a tourist destination on foreign markets

nije evidentirano

image ; tourist destination ; Croatia ; survey

nije evidentirano

Podaci o prilogu

249-259.

objavljeno

Podaci o knjizi

Istraživanje turističkih tržišta

Marušić, Mira ; Prebežac, Darko ; Mikulić, Josip

Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu

2019.

978-953-346-065-9

Povezanost rada

nije evidentirano