Istraživanje imidža Hrvatske kao turističke destinacije na inozemnim tržištima (CROSBI ID 63271)
Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Telišman-Košuta, Neda ; Marušić, Zrinka
hrvatski
Istraživanje imidža Hrvatske kao turističke destinacije na inozemnim tržištima
U radu se prikazuje razvoj metodologije istraživanja imidža Hrvatske kao turističke destinacije na inozemnim tržištima s naglaskom na izradi instrumenta istraživanja. Istraživanje je provedeno za potrebe izrade Glavnog plana i strategije razvoja turizma Republike Hrvatske 2011. godine. Osim metodološkog pristupa prikazuju se i glavni rezultati istraživanja uključujući spontane asocijacije na spomen Hrvatske te percepciju društvenih, geopolitičkih, vrijednosnih i emotivnih obilježja Hrvatske.
imidž ; turistička destinacija ; Hrvatska ; istraživanje
nije evidentirano
engleski
Research of Croatia’s image as a tourist destination on foreign markets
nije evidentirano
image ; tourist destination ; Croatia ; survey
nije evidentirano
Podaci o prilogu
249-259.
objavljeno
Podaci o knjizi
Istraživanje turističkih tržišta
Marušić, Mira ; Prebežac, Darko ; Mikulić, Josip
Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu
2019.
978-953-346-065-9