Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Preporuke o kompetencijama akademske profesije i profesionalnoj socijalizaciji mladih znanstvenika (CROSBI ID 784171)

Druge vrste radova | ostalo

Brajdić Vuković, Marija ; Ćulum, Bojana ; Ledić, Jasminka ; Miočić, Ivana ; Rončević, Nena ; Turk, Marko ; Vignjević, Bojana Preporuke o kompetencijama akademske profesije i profesionalnoj socijalizaciji mladih znanstvenika // Preporuke o kompetencijama akademske profesije i profesionalnoj socijalizaciji mladih znanstvenika. 2017.

Podaci o odgovornosti

Brajdić Vuković, Marija ; Ćulum, Bojana ; Ledić, Jasminka ; Miočić, Ivana ; Rončević, Nena ; Turk, Marko ; Vignjević, Bojana

hrvatski

Preporuke o kompetencijama akademske profesije i profesionalnoj socijalizaciji mladih znanstvenika

Preporuke o kompetencijama akademske profesije i profesionalnoj socijalizaciji mladih znanstvenika rezultat su rada na znanstveno- istraživačkom projektu Kompetencijski profil akademske profesije: između novih zahtjeva i mogućnosti (APROFRAME). Temeljni rezultati projekta mogu se prikazati kroz (1) prijedlog kompetencijskog profila akademske profesije ; (2) rezultate koji se odnose na razumijevanje procesa profesionalne socijalizacije mladih znanstvenika u sustav znanosti i visokoga obrazovanja u Republici Hrvatskoj te (3) preporuke za buduća istraživanja.

preporuke ; kompetencije akademske profesije ; profesionalna socijalizacija ; mladi znanstvenici

nije evidentirano

engleski

Recommendations on the Academic Profession Competencies and the Professional Socialisation of Junior Researchers

nije evidentirano

recommendations ; academic profession competencies ; professional socialisation ; junior researchers

nije evidentirano

Podaci o izdanju

Preporuke o kompetencijama akademske profesije i profesionalnoj socijalizaciji mladih znanstvenika

2017.

nije evidentirano

objavljeno

Povezanost rada

Sociologija, Pedagogija