Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Promjena stavova i ponašanja potrošača posredstvom integrirane marketing komunikacije (CROSBI ID 673248)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Guzovski, Marina Promjena stavova i ponašanja potrošača posredstvom integrirane marketing komunikacije // Fourth international scientific-business conference limen 2018 Leadership & Management: Integrated Politics of Research and Innovations / Association of Economists and Managers of the Balkans [etc.] (ur.). Beograd: All in One Print Center, Belgrade, 2019. str. 450-455

Podaci o odgovornosti

Guzovski, Marina

hrvatski

Promjena stavova i ponašanja potrošača posredstvom integrirane marketing komunikacije

Promjena ponašanja ovisi o osobnim stavovima, vrijednostima i uvjerenjima. Posredstvom integrirane marketing komunikacije prenose se poruke koje ističu pozitivne posljedice ponašanja i navode negativne u okviru društvenog marketinga, a koje mogu utjecati na svijest pojedinca da promjeni mišljenje odnosno ponašanje iz neželjenog u željeno. Identifikacijom ključnih osoba i njihovih stavova i ponašanja utječe se na ciljnu skupinu kao i na stavove, svijest i ponašanje potrošača.

integrirana marketing komunikacija ; društveni marketing ; stavovi ; ponašanje potrošača

nije evidentirano

engleski

Changing attitudes and consumers behavior with integrated marketing communication

nije evidentirano

integrated marketing communication ; social marketing ; attitudes ; consumer behaviour

nije evidentirano

Podaci o prilogu

450-455.

2019.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Association of Economists and Managers of the Balkans [etc.]

Beograd: All in One Print Center, Belgrade

978-86-80194-15-8

Podaci o skupu

Nepoznat skup

predavanje

29.02.1904-29.02.2096

Povezanost rada

Ekonomija