Promjena stavova i ponašanja potrošača posredstvom integrirane marketing komunikacije (CROSBI ID 673248)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Guzovski, Marina
hrvatski
Promjena stavova i ponašanja potrošača posredstvom integrirane marketing komunikacije
Promjena ponašanja ovisi o osobnim stavovima, vrijednostima i uvjerenjima. Posredstvom integrirane marketing komunikacije prenose se poruke koje ističu pozitivne posljedice ponašanja i navode negativne u okviru društvenog marketinga, a koje mogu utjecati na svijest pojedinca da promjeni mišljenje odnosno ponašanje iz neželjenog u željeno. Identifikacijom ključnih osoba i njihovih stavova i ponašanja utječe se na ciljnu skupinu kao i na stavove, svijest i ponašanje potrošača.
integrirana marketing komunikacija ; društveni marketing ; stavovi ; ponašanje potrošača
nije evidentirano
engleski
Changing attitudes and consumers behavior with integrated marketing communication
nije evidentirano
integrated marketing communication ; social marketing ; attitudes ; consumer behaviour
nije evidentirano
Podaci o prilogu
450-455.
2019.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Association of Economists and Managers of the Balkans [etc.]
Beograd: All in One Print Center, Belgrade
978-86-80194-15-8
Podaci o skupu
Nepoznat skup
predavanje
29.02.1904-29.02.2096