Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Etika oglašavanja na društvenim mrežama (CROSBI ID 425517)

Ocjenski rad | diplomski rad

Huđek, Ana Etika oglašavanja na društvenim mrežama / Jolić, Tvrtko (mentor); Varaždin, Sveučilište Sjever, . 2019

Podaci o odgovornosti

Huđek, Ana

Jolić, Tvrtko

hrvatski

Etika oglašavanja na društvenim mrežama

Oglašavanje na društvenim mrežama predstavlja sve važniji oblik marketinških aktivnosti u današnjem svijetu. Pored standardnih etičkih problema s kojima se oglašavanje susreće, oglašavanje na društvenim mrežama susreće se i s novim izazovima. To je posebno izraženo u domeni zaštite osobnih podataka i njihova korištenja u marketinške svrhe.

etika ; poslovna etika ; oglašavanje ; društvene mreže

nije evidentirano

engleski

Ethics of advertising on social networks

nije evidentirano

ethics ; business ethics ; advertising ; social networks

nije evidentirano

Podaci o izdanju

119

14.02.2019.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Sveučilište Sjever

Varaždin

Povezanost rada

Ekonomija