Otkrivanje prilika za poboljšanje poslovanja muzejskih prodavaonica - primjer Muzeja suvremene umjetnosti u Zagrebu (CROSBI ID 63236)
Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Komarac, Tanja ; Ozretić Došen, Đurđana
hrvatski
Otkrivanje prilika za poboljšanje poslovanja muzejskih prodavaonica - primjer Muzeja suvremene umjetnosti u Zagrebu
Muzejske prodavaonice danas predstavljaju značajan izvor prihoda za muzeje. "Superstar muzeji", poput najposjećenijeg svjetskog muzeja tijekom posljednjih nekoliko godina pariškog Louvrea, imaju čak nekoliko muzejskih prodavaonica strateški razmještenih po pojedinim dijelovima muzeja, kako bi se maksimalno iskoristio njihov potencijal.
muzejska prodavaonica ; osobno promatranje ; Muzej suvremene umjetnosti
nije evidentirano
engleski
Discovering opportunities for improvement of museum shop business - example of Museum of Contemporary Art Zagreb
nije evidentirano
museum shop ; observational research ; The Museum of Contemporary Art Zagreb
nije evidentirano
Podaci o prilogu
159-165.
objavljeno
Podaci o knjizi
Istraživanje turističkih tržišta
Marušić, Mira ; Prebežac, Darko ; Mikulić, Josip
Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu
2019.
978-953-346-065-9