Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Otkrivanje prilika za poboljšanje poslovanja muzejskih prodavaonica - primjer Muzeja suvremene umjetnosti u Zagrebu (CROSBI ID 63236)

Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija

Komarac, Tanja ; Ozretić Došen, Đurđana Otkrivanje prilika za poboljšanje poslovanja muzejskih prodavaonica - primjer Muzeja suvremene umjetnosti u Zagrebu // Istraživanje turističkih tržišta / Marušić, Mira ; Prebežac, Darko ; Mikulić, Josip (ur.). Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2019. str. 159-165

Podaci o odgovornosti

Komarac, Tanja ; Ozretić Došen, Đurđana

hrvatski

Otkrivanje prilika za poboljšanje poslovanja muzejskih prodavaonica - primjer Muzeja suvremene umjetnosti u Zagrebu

Muzejske prodavaonice danas predstavljaju značajan izvor prihoda za muzeje. "Superstar muzeji", poput najposjećenijeg svjetskog muzeja tijekom posljednjih nekoliko godina pariškog Louvrea, imaju čak nekoliko muzejskih prodavaonica strateški razmještenih po pojedinim dijelovima muzeja, kako bi se maksimalno iskoristio njihov potencijal.

muzejska prodavaonica ; osobno promatranje ; Muzej suvremene umjetnosti

nije evidentirano

engleski

Discovering opportunities for improvement of museum shop business - example of Museum of Contemporary Art Zagreb

nije evidentirano

museum shop ; observational research ; The Museum of Contemporary Art Zagreb

nije evidentirano

Podaci o prilogu

159-165.

objavljeno

Podaci o knjizi

Istraživanje turističkih tržišta

Marušić, Mira ; Prebežac, Darko ; Mikulić, Josip

Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu

2019.

978-953-346-065-9

Povezanost rada

Ekonomija