Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Osposobljenost studenata primarnog obrazovanja za rad u kombiniranim razrednim odjelima (CROSBI ID 673191)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Borić, Edita ; Marušić, Biljana Osposobljenost studenata primarnog obrazovanja za rad u kombiniranim razrednim odjelima // 17. Dani Mate Demarina Odgoj i obrazovanje – budućnost civilizacije / Prskalo, Ivan ; Braičić, Zdenko ; Badrić, Marko (ur.). Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2018. str. 179-189

Podaci o odgovornosti

Borić, Edita ; Marušić, Biljana

hrvatski

Osposobljenost studenata primarnog obrazovanja za rad u kombiniranim razrednim odjelima

Posljednjih godina u osnovnim školama primjećuje se sve veći broj kombiniranih razreda. Učitelj je važan čimbenik u odgojno- obrazovnoj djelatnosti u kombiniranim razrednim odjelima. Kako bi sve zadaće za rad u kombiniranim razrednim odjelima uspješno ostvario, učitelj treba posjedovati kompetencije naizmjenične posredne i neposredne nastave s učenicima različite dobi i dobre organizacijske sposobnosti za istodobno poučavanje više različitih programskih sadržaja. Cilj rada bio je utvrditi osposobljenost studenata primarnog obrazovanja za rad u kombiniranim razrednim odjelima. Proveden je upitnik sa 187 studenata primarnog obrazovanja Fakulteta odgojnih i obrazovnih znanosti u Osijeku. Studenti su procjenjivali svoju osposobljenost za rad u kombiniranim razrednim odjelima nakon završenog studija i važnost pojedinih kompetencija za rad u njima. Ispitani studenti procjenjuju da nisu dovoljno upoznati s metodologijom rada, niti su dovoljno praktički osposobljeni za takav oblik nastave te uočavaju važnost posjedovanja specifičnih didaktičkometodičkih kompetencija za rad u kombiniranim razrednim odjelima. Kako je broj takvih odjela u porastu potrebno je intenzivnije obrazovanje na fakultetu kao i cjeloživotno učenje kojim bi se povećale kompetencije učitelja za rad u kombiniranim razrednim odjelima.

kombinirani razredni odjeli, organizacijske sposobnosti, osposobljenost studenata, uloga učitelja

nije evidentirano

engleski

Qualifications of primary education students to work in combined classes

nije evidentirano

combined classes, organization skills, student qualifications, teacher's role

nije evidentirano

Podaci o prilogu

179-189.

2018.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

17. Dani Mate Demarina Odgoj i obrazovanje – budućnost civilizacije

Prskalo, Ivan ; Braičić, Zdenko ; Badrić, Marko

Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu

978-953-8115-53-0

Podaci o skupu

17. Dani Mate Demarina: Odgoj i obrazovanje - budućnost civilizacije

predavanje

07.06.2018-08.06.2018

Petrinja, Hrvatska

Povezanost rada

Pedagogija