Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Tipografija u digitalnom oglašavanju robe široke potrošnje (CROSBI ID 673070)

Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | međunarodna recenzija

Bratić, Diana ; Stanić Loknar, Nikolina Tipografija u digitalnom oglašavanju robe široke potrošnje // Proceedings of 22nd International Conference on Printing, Design and Graphic Communications Blaž Baromić 2018 / Mikota, Miroslav (ur.). Zagreb: Hrvatsko društvo grafičara, 2018. str. 43-43

Podaci o odgovornosti

Bratić, Diana ; Stanić Loknar, Nikolina

hrvatski

Tipografija u digitalnom oglašavanju robe široke potrošnje

Digitalno oglašavanje preuzelo je dominaciju u svijetu oglašavanja. S obzirom da skoro 95% svake web stranice zauzima tekstualni sadržaj, potrebno je obratiti pažnju na tipografiju. Web tipografija se značajno razlikuje od tipografije za tiskane medije, pa se u ovom radu istražuju ključni tipografski elementi koji utječu na čitljivost digitalnih oglasa robe široke potrošnje. Prvenstveno kontrast između pozadine i teksta koji privlači ili odbija pogled korisnika. Analiza samog teksta obuhvaća oblik i veličinu pisma, količinu različitih fontova, hijerarhiju, raspored po vertikalnoj osi tj. prored ili leading, razmak između dva slovna znaka u riječi ili kerning, te razmak između svih slovnih znakova u riječi ili tracking.

tipografija, font, digitalno oglašavanje

nije evidentirano

engleski

Tipography in a Digital Advertising of FMCG

nije evidentirano

typography, font, digital advertising

nije evidentirano

Podaci o prilogu

43-43.

2018.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Mikota, Miroslav

Zagreb: Hrvatsko društvo grafičara

Podaci o skupu

22. Međunarodna konferencija tiskarstva, dizajna i grafičkih komunikacija Blaž Baromić

poster

12.09.2018-15.09.2018

Senj, Hrvatska

Povezanost rada

Ekonomija, Grafička tehnologija, Informacijske i komunikacijske znanosti