Tipografija u digitalnom oglašavanju robe široke potrošnje (CROSBI ID 673070)
Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Bratić, Diana ; Stanić Loknar, Nikolina
hrvatski
Tipografija u digitalnom oglašavanju robe široke potrošnje
Digitalno oglašavanje preuzelo je dominaciju u svijetu oglašavanja. S obzirom da skoro 95% svake web stranice zauzima tekstualni sadržaj, potrebno je obratiti pažnju na tipografiju. Web tipografija se značajno razlikuje od tipografije za tiskane medije, pa se u ovom radu istražuju ključni tipografski elementi koji utječu na čitljivost digitalnih oglasa robe široke potrošnje. Prvenstveno kontrast između pozadine i teksta koji privlači ili odbija pogled korisnika. Analiza samog teksta obuhvaća oblik i veličinu pisma, količinu različitih fontova, hijerarhiju, raspored po vertikalnoj osi tj. prored ili leading, razmak između dva slovna znaka u riječi ili kerning, te razmak između svih slovnih znakova u riječi ili tracking.
tipografija, font, digitalno oglašavanje
nije evidentirano
engleski
Tipography in a Digital Advertising of FMCG
nije evidentirano
typography, font, digital advertising
nije evidentirano
Podaci o prilogu
43-43.
2018.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Mikota, Miroslav
Zagreb: Hrvatsko društvo grafičara
Podaci o skupu
22. Međunarodna konferencija tiskarstva, dizajna i grafičkih komunikacija Blaž Baromić
poster
12.09.2018-15.09.2018
Senj, Hrvatska