Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Boja u zaštitnom znaku: informacija i komunikacija (CROSBI ID 673069)

Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | međunarodna recenzija

Bratić, Diana ; Miljković, Petar ; Ivančić Valenko, Snježana Boja u zaštitnom znaku: informacija i komunikacija // 21st International Conference on Printing, Design and Graphic Communications Blaž Baromić 2017 / Mikota, Miroslav (ur.). Zagreb: Hrvatsko društvo grafičara, 2017. str. 17-17

Podaci o odgovornosti

Bratić, Diana ; Miljković, Petar ; Ivančić Valenko, Snježana

hrvatski

Boja u zaštitnom znaku: informacija i komunikacija

Boja je danas jedan od najsnažnijih mehanizama u komunikaciji s tržištem, ona daje informaciju i šalje poruku. Dobro je poznato da se boja u zaštitnom znaku uočava prije oblika i tipografije, pa stoga ona snažno definira asocijacije na brand. Pravilan odabir primarnih i sekundarnih boja pri kreiranju zaštitnog znaka bit će dominantan alat u marketinškoj komunikaciji jer boje imaju svoje simboličko značenje, te često izazivaju i psihofizičke reakcije. Stoga je provedeno znanstveno istraživanje kako bi se utvrdilo koje boje i u kojoj mjeri pobuđuju asocijacije na određene proizvodne sektore. Rezultati istraživanja dobre su smjernice pri odabiru boja u procesu kreiranja zaštitnog znaka.

boja, zaštitni znak, marketing, komunikacija, informacija

nije evidentirano

engleski

Color in a Trademark: Information and Communication

nije evidentirano

color, trademark, marketing, communication, information

nije evidentirano

Podaci o prilogu

17-17.

2017.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Mikota, Miroslav

Zagreb: Hrvatsko društvo grafičara

1848-6193

Podaci o skupu

21. Međunarodna konferencija tiskarstva, dizajna i grafičkih komunikacija Blaž Baromić

poster

13.09.2017-16.09.2017

Senj, Hrvatska

Povezanost rada

Grafička tehnologija, Ekonomija, Informacijske i komunikacijske znanosti