Boja u zaštitnom znaku: informacija i komunikacija (CROSBI ID 673069)
Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Bratić, Diana ; Miljković, Petar ; Ivančić Valenko, Snježana
hrvatski
Boja u zaštitnom znaku: informacija i komunikacija
Boja je danas jedan od najsnažnijih mehanizama u komunikaciji s tržištem, ona daje informaciju i šalje poruku. Dobro je poznato da se boja u zaštitnom znaku uočava prije oblika i tipografije, pa stoga ona snažno definira asocijacije na brand. Pravilan odabir primarnih i sekundarnih boja pri kreiranju zaštitnog znaka bit će dominantan alat u marketinškoj komunikaciji jer boje imaju svoje simboličko značenje, te često izazivaju i psihofizičke reakcije. Stoga je provedeno znanstveno istraživanje kako bi se utvrdilo koje boje i u kojoj mjeri pobuđuju asocijacije na određene proizvodne sektore. Rezultati istraživanja dobre su smjernice pri odabiru boja u procesu kreiranja zaštitnog znaka.
boja, zaštitni znak, marketing, komunikacija, informacija
nije evidentirano
engleski
Color in a Trademark: Information and Communication
nije evidentirano
color, trademark, marketing, communication, information
nije evidentirano
Podaci o prilogu
17-17.
2017.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Mikota, Miroslav
Zagreb: Hrvatsko društvo grafičara
1848-6193
Podaci o skupu
21. Međunarodna konferencija tiskarstva, dizajna i grafičkih komunikacija Blaž Baromić
poster
13.09.2017-16.09.2017
Senj, Hrvatska