Odos strategija učenja vokabulara i samoreguliranoga učenja (CROSBI ID 63190)
Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Pavičić Takač, Višnja
hrvatski
Odos strategija učenja vokabulara i samoreguliranoga učenja
Potaknuto prijedlogom da se pojam strategija učenja inoga jezika zamijeni teorijom samoregulacije provedeno je istraživanje s ciljem usporedbe konstrukata strategija učenja vokabulara i samoreguliranoga učenja vokabulara. U radu se najprije daje kratak osvrt na najvažnije teorijske i metodološke probleme koji su dugi niz godina opterećivali istraživanja strategija učenja, pa tako i strategija učenja vokabulara, a zatim se opisuje samoregulirano učenje u području ovladavanja inim jezikom. Rezultati kanoničke korelacijske analize pokazali su da konstrukti strategija učenja vokabulara i samoreguliranoga učenja vokabulara sadrže kako različite tako i dimenzije koje se djelomično preklapaju, što ukazuje da se radi o kompatibilnim, a ne suprotstavljenim konstruktima.
strategije učeja jezika ; strategije učenja vokabulara ; samoregulirano učenje ; ovladavanje inim jezicima ; kanonička korelacijska analiza
nije evidentirano
engleski
The Relationsip between Vocabulary Learning Strategies and Self-regulated Learning
nije evidentirano
learning strategies ; vocabulary learning strategies ; self-regulated learning ; second language acquisition ; canonical correlation analysis
nije evidentirano
Podaci o prilogu
341-352.
objavljeno
Podaci o knjizi
U jezik uronjeni: Zbornik posvećen Ireni Vodopiji
Smajić, Dubravka ; Krumes, Irena ; Mance, Nina
Osijek: Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
2018.
978-953-6965-72-4