Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Informacijske tehnologije u funkciji marketinga (CROSBI ID 673026)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Cindrić, Katarina ; Nedović, Mirjana Informacijske tehnologije u funkciji marketinga // Znanstveno-stručna studentska konferencija SKEI 2018.. Vukovar, 2018. str. 47-55

Podaci o odgovornosti

Cindrić, Katarina ; Nedović, Mirjana

hrvatski

Informacijske tehnologije u funkciji marketinga

Digitalizacija poslovanja ovladala je gotovo svim poslovnim procesima unutar neke organizacije pa tako ima iznimno veliki utjecaj i na marketing kao jednu od ključnih komponenata svakog poduzeća. Kako su potrošači danas sve zahtjevniji u svojim očekivanjima u pružanju usluga postojećih aktera na tržištu, marketing uz pomoć informacijske tehnologije morat će biti u fokusu menadžera ili uprave u prevlasti za što boljom konkurentskom prednosti na tržištu. Korisničko iskustvo kroz digitalizaciju, poglavito mlađe generacije postaje sastavnica svakodnevnog poslovanja, i gotovo je nemoguće zamisliti odvijanje poslovnih procesa bez potpore informacijske tehnologije. Digitalizacija marketinga stoga postaje atraktivna strateška opcija za organizacije. Cilj ovog rada jest ukazati da digitalni marketing utječe na bolju povezanost i pruža više zadovoljstva sadašnjim i potencijalnim potrošačima ili korisnicima sa organizacijama i njezinim proizvodima i uslugama, te je kao takav usmjeren na informiranje potrošača i pobuđivanje njegove znatiželje za određenim proizvodom ili uslugom. U ovom radu se istražila povezanost informacijske tehnologije s marketingom, odnosno spoznalo se koliko marketing može postati snažan kada je potpomognut informacijskom tehnologijom.

Digitalni marketing, IT, informiranost potrošača, upravljanje marketingom

nije evidentirano

engleski

Information Tehnology In Marketing Functions

nije evidentirano

Digital Marketing Communication, IT, consumer information, marketing management

nije evidentirano

Podaci o prilogu

47-55.

2018.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Znanstveno-stručna studentska konferencija SKEI 2018.

Vukovar:

978-953-7734-23-7

Podaci o skupu

3. međunarodna znanstveno-stručna konferencija (SKEI 2018)

predavanje

25.05.2018-25.05.2018

Vukovar, Hrvatska

Povezanost rada

Ekonomija