Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 985331

Problemska nastava književnosti


Markušić, Jela; Sabljić, Jakov
Problemska nastava književnosti // Journal of Education and Training Studies, 7 (2019), 4; 20-29 doi:10.11114/jets.v7i4.4066 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)


CROSBI ID: 985331 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Problemska nastava književnosti
(Problem-Based Teaching of Literature)

Autori
Markušić, Jela ; Sabljić, Jakov

Izvornik
Journal of Education and Training Studies (2324-805X) 7 (2019), 4; 20-29

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni

Ključne riječi
problemska nastava, nastava književnosti, učenici, nastavnici, stavovi nastavnika
(problem-based teaching, teaching of literature, students, teacher, teachers’ attitudes)

Sažetak
Problemska je nastava književnosti suvremeni model nastavnoga rada koji je nastao iz potrebe da se prijeđu slabosti tradicionalne nastave i s ciljem povećanja učinkovitosti obrazovnog rada. Problemska je nastava književnosti, za razliku od tradicionalnih paradigmi koje su bile usmjerene na nastavnika i predavački karakter nastave, angažirala učenika, stavila ga u središte nastavnoga procesa te ga potaknula na samostalno definiranje i istraživanje problema. Dakle, problemska se nastava književnosti zasniva na učenikovu aktivnom odnosu prema književnim pojavama, dok se nastavnik javlja u funkciji pokretača i motivatora učeničkih svestranih kreacija do kojih se dolazi rješavanjem problemskih zadataka. U ovome se radu razmatra problemska nastava književnosti te se prikazuju rezultati i rasprava provedenog istraživanja o stavovima nastavnika Hrvatskoga jezika o problemskoj nastavi književnosti. U istraživanju koje se provelo među pedeset nastavnika Hrvatskog jezika anketnim se upitnikom nastojalo utvrditi koliko se često ispitanici u nastavi književnosti služe problemskim pristupom, kojim se oblicima, metodama i postupcima nastavnog rada služe u problemskoj nastavi književnosti, odnosno nastojalo se utvrditi kako nastavnici vide svoju ulogu i aktivnost učenika u problemskoj nastavi književnosti. Također, istraživanjem se nastojalo saznati smatraju li nastavnici da su ishodi učenja uspješnije ostvareni u problemskoj nastavi književnosti te koji su razlozi prihvatljivosti, a koji su razlozi neprihvatljivosti problemske nastave književnosti.

Izvorni jezik
Hrvatski



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Jakov Sabljić (autor)

Citiraj ovu publikaciju

Markušić, Jela; Sabljić, Jakov
Problemska nastava književnosti // Journal of Education and Training Studies, 7 (2019), 4; 20-29 doi:10.11114/jets.v7i4.4066 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
Markušić, J. & Sabljić, J. (2019) Problemska nastava književnosti. Journal of Education and Training Studies, 7 (4), 20-29 doi:10.11114/jets.v7i4.4066.
@article{article, year = {2019}, pages = {20-29}, DOI = {10.11114/jets.v7i4.4066}, keywords = {problem-based teaching, teaching of literature, students, teacher, teachers’ attitudes}, journal = {Journal of Education and Training Studies}, doi = {10.11114/jets.v7i4.4066}, volume = {7}, number = {4}, issn = {2324-805X}, title = {Problem-Based Teaching of Literature}, keyword = {problem-based teaching, teaching of literature, students, teacher, teachers’ attitudes} }

Uključenost u ostale bibliografske baze podataka:


  • ScienceGate
  • ERIC
  • Google Scholar Citations
  • Academic Journals Database


Citati