Učinkovitost osnovnih škola u Republici Hrvatskoj (CROSBI ID 672938)
Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Ažić Bastalić, Adriana
hrvatski
Učinkovitost osnovnih škola u Republici Hrvatskoj
Cilj ovog rada je predstaviti model na kojem se temeljilo empirijsko istraživanje te specifičan postupak kategorizacije škola prema različitim skupinama pokazatelja učinkovitosti. Kao osnovu za razvoj modela istraživanja razmotrila su se i operacionalizirala različita kontekstualna obilježja škola, opća obilježja škola (školski ulazi), školski procesi povezani s učinkovitosti te pokazatelji učinkovitosti (školski izlazi). Kako bi se dodatno operacionalizirali školski izlazi razmotrili su se različiti kriteriji za procjenu učinkovitosti škola, poput kriterija produktivnosti, fleksibilnosti, adaptibilnosti, uključenosti, kontinuiteta, suradnje s vanjskim dionicima. Provedeno je istraživanje sa svrhom utvrđivanja stanja učinkovitosti osnovnih škola u Republici Hrvatskoj te doprinosa boljem razumijevanju različitih pokazatelja i čimbenika koji doprinose učinkovitosti škola. Uzorak istraživanja činile su 56 matične osnovne škole u Republici Hrvatskoj, a prikupljanje podataka provelo se putem anketnog ispitivanja.
Učinkovitost osnovnih škola ; model istraživanja ; kategorizacija škola ; pokazatelji učinkovitosti
nije evidentirano
engleski
School effectiveness of primary schools in Croatia
nije evidentirano
school effectiveness ; research model ; school categorisation ; school effectiveness indicators
nije evidentirano
Podaci o prilogu
9-10.
2019.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Knjiga sažetaka DOKON 2018
Kovač, Vesna ; Ledić, Jasminka ; Kušić, Siniša
Rijeka: Filozofski fakultet Sveučilišta u Rijeci
978-953-7975-81-4
Podaci o skupu
Nepoznat skup
predavanje
29.02.1904-29.02.2096