Važnost STEM obrazovanja za razvoj jedinica lokalne i regionalne (područne) samouprave (CROSBI ID 672890)
Prilog sa skupa u zborniku | stručni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Roša, Adriana ; Garvanović, Domagoj ; Smoljić, Mirko ;
hrvatski
Važnost STEM obrazovanja za razvoj jedinica lokalne i regionalne (područne) samouprave
Engleski pojam STEM, dolazi od pojmova science, technology, engineering i mathematics, prevedeno na hrvatski: znanost, tehnologija, inženjerstvo i matematika. STEM su nastavni planovi i programi koji se temelje na ideji obrazovanja studenata u četiri specifične discipline: znanost, tehnologija, inženjerstvo i matematika kroz interdisciplinarni pristup. Umjesto da se studente podučava u četiri odvojene i zasebne discipline, STEM ih integrira u zajedničko učenje koje se primjenjuje u stvarnom svijetu. Ono što STEM odvaja od tradicionalne znanosti je pristup učenju, u kojima se studentima pokazuje kako se znanstvena metoda može primijeniti u svakodnevnom životu. STEM model donosi modernost, dinamičnost i otvorenost. Nudi kulturu 21. stoljeća i pruža nadu. Učenicima pruža osjećaj budućnosti, a od nastavnika traži aktualnost, posvećenost i puni angažman. I to sve kroz prirodna i svima bliska stanja, emocije i ponašanja, kroz znatiželju, radost i otkrivanje.
STEM, obrazovanje, lokalna samouprava, budućnost
nije evidentirano
engleski
The importance of stem education for development of local and regional self-government units
nije evidentirano
STEM, education, localself-government, future
nije evidentirano
Podaci o prilogu
244-252.
2018.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Zbornik radova treće međunarodne znanstveno-stručne studentske konferencije SKEI 2018
Smoljić, Mirko ; Guzovski, Marina ; Stojanović, Slobodan ;
Vukovar: Veleučilište Lavoslav Ružička u Vukovaru
978-953-7734-23-7
Podaci o skupu
3. međunarodna znanstveno-stručna konferencija (SKEI 2018)
predavanje
25.05.2018-25.05.2018
Vukovar, Hrvatska