Zašto odgojitelji i učitelji razredne nastave (ne) pričaju priče? (CROSBI ID 672853)
Prilog sa skupa u zborniku | stručni rad | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Rimac Jurinović, Maša ; Škaro, Ana
hrvatski
Zašto odgojitelji i učitelji razredne nastave (ne) pričaju priče?
U radu kritički razmatramo tezu da odgojitelji, a posebice učitelji razredne nastave nedovoljno pričaju priče (stroytelling) svojim odgajanicima odnosno učenicima. Na pitanje zašto djeci trebaju priče davno je odgovoreno i suvremenim istraživanjima potvrđeno: pričanje priča pridonosi cjelokupnom razvoju osobnosti djeteta i potiče kognitivni, emocionalni, socijalni, etički i govorni razvoj, pričanje priča utječe na školski uspjeh, ali i kasniji razvoj pisanja. No, unatoč iskustvenim i znanstvenim spoznajama, u vrtićima, a posebice u školama premalo se pričaju priče. Razloge pronalazimo u zahtjevnosti pripreme, ali i u nedovoljnom poznavanju zakonitosti ove izvedbene forme. Hipotezu provjeravamo anketnim upitnikom kojim ispitujemo odnos odgojitelja i učitelja razredne nastave prema pričanju priča. Cilj je rada osvijestiti potrebu za što češćim pričanjem priča djeci vrtićke i osnovnoškolske dobi.
izvedba, pričanje priča (storytelling), škola, vrtić
nije evidentirano
engleski
Why teachers are (not) prone to telling stories to their pupils?
nije evidentirano
performance, storytelling, elementary school, preschool
nije evidentirano
Podaci o prilogu
440-454.
2019.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
2. Znanstveno-umjetnički simpozij o dramskome odgoju "Poticanje kvalitete u dramskome stvaralaštvu" : zbornik radova
Gruić, Iva ; Rimac Jurinović, Maša ; Vukojević, Zrinka
Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu
978-953-8115-57-8
Podaci o skupu
Nepoznat skup
predavanje
29.02.1904-29.02.2096