Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Zašto odgojitelji i učitelji razredne nastave (ne) pričaju priče? (CROSBI ID 672853)

Prilog sa skupa u zborniku | stručni rad | domaća recenzija

Rimac Jurinović, Maša ; Škaro, Ana Zašto odgojitelji i učitelji razredne nastave (ne) pričaju priče? // 2. Znanstveno-umjetnički simpozij o dramskome odgoju "Poticanje kvalitete u dramskome stvaralaštvu" : zbornik radova / Gruić, Iva ; Rimac Jurinović, Maša ; Vukojević, Zrinka (ur.). Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2019. str. 440-454

Podaci o odgovornosti

Rimac Jurinović, Maša ; Škaro, Ana

hrvatski

Zašto odgojitelji i učitelji razredne nastave (ne) pričaju priče?

U radu kritički razmatramo tezu da odgojitelji, a posebice učitelji razredne nastave nedovoljno pričaju priče (stroytelling) svojim odgajanicima odnosno učenicima. Na pitanje zašto djeci trebaju priče davno je odgovoreno i suvremenim istraživanjima potvrđeno: pričanje priča pridonosi cjelokupnom razvoju osobnosti djeteta i potiče kognitivni, emocionalni, socijalni, etički i govorni razvoj, pričanje priča utječe na školski uspjeh, ali i kasniji razvoj pisanja. No, unatoč iskustvenim i znanstvenim spoznajama, u vrtićima, a posebice u školama premalo se pričaju priče. Razloge pronalazimo u zahtjevnosti pripreme, ali i u nedovoljnom poznavanju zakonitosti ove izvedbene forme. Hipotezu provjeravamo anketnim upitnikom kojim ispitujemo odnos odgojitelja i učitelja razredne nastave prema pričanju priča. Cilj je rada osvijestiti potrebu za što češćim pričanjem priča djeci vrtićke i osnovnoškolske dobi.

izvedba, pričanje priča (storytelling), škola, vrtić

nije evidentirano

engleski

Why teachers are (not) prone to telling stories to their pupils?

nije evidentirano

performance, storytelling, elementary school, preschool

nije evidentirano

Podaci o prilogu

440-454.

2019.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

2. Znanstveno-umjetnički simpozij o dramskome odgoju "Poticanje kvalitete u dramskome stvaralaštvu" : zbornik radova

Gruić, Iva ; Rimac Jurinović, Maša ; Vukojević, Zrinka

Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu

978-953-8115-57-8

Podaci o skupu

Nepoznat skup

predavanje

29.02.1904-29.02.2096

Povezanost rada

Filologija, Interdisciplinarne humanističke znanosti