Interakcija i komunikacija studenata prilikom učenja – primjer studenata Visokog učilišta Algebra (CROSBI ID 672825)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Babić, Tihana ; Vunarić, Iva ; Lokas Ćošković, Ana
hrvatski
Interakcija i komunikacija studenata prilikom učenja – primjer studenata Visokog učilišta Algebra
Razvoj informacijskih i komunikacijskih tehnologija snažno je utjecao na razvoj obrazovanja na svim razinama pa se uz tradicionalne oblike učenja pojavilo online učenje. Osnovne prednosti tradicionalne nastave kao konvencionalnog načina poučavanja i učenja licem u lice sadržane su u socijalnom i interaktivnom elementu (face-to-face interakcije), dok je online učenje na daljinu, nazivano još i e- učenje ili učenje temeljeno na webu, koncipirano kao nastava u kojoj su skupine studenata razdvojene, a poučavanje i učenje odvija se uz pomoć računala kao medija za komuniciranje. Online učenje često je asinkrono odnosno ne odvija se u stvarnom vremenu, ali može biti i sinkrono, pri čemu nastavnik i studenti imaju međusobnu interakciju uživo, u stvarnom vremenu, kao što je slučaj na Visokom učilištu Algebra na kojem studenti mogu predavanja pratiti putem videokonferencijskog sustava. Cilj rada bio je na primjeru studentske populacije Visokog učilišta Algebra istražiti koji oblik nastave, učenja i poučavanja studenti preferiraju: tradicionalnu (licem u lice) ili online nastavu, kao i koju vrstu interakcije studenti preferiraju prilikom svladavanja novih znanja i vještina: uživo ili na daljinu te postoji li povezanost između preferiranog oblika nastave, poučavanja i učenja u odnosu na to preferiraju li komunikaciju licem u lice ili računalno posredovanu komunikaciju.
online učenje, interakcija studenata prilikom učenja, komunikacija studenata prilikom učenja
nije evidentirano
engleski
Interaction and communication of students in learning - example of students of Algebra University College
nije evidentirano
online learning, students interaction in learning, students communication in learning
nije evidentirano
Podaci o prilogu
1165-1169.
2017.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
2017 40th Jubilee International Convention on Information and Communication Technology, Electronics and Microelectronics (MIPRO) Proceedings
Biljanović, Petar
Opatija: Hrvatska udruga za informacijsku i komunikacijsku tehnologiju, elektroniku i mikroelektroniku - MIPRO
978-953-233-093-9
1847-3938
Podaci o skupu
CE - Računala u obrazovanju
ostalo
22.05.2017-26.05.2017
Opatija, Hrvatska