Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Upravljanje znanjem kao ključna tržišna prednost intelektualnih radnika (CROSBI ID 672824)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija

Babić, Tihana ; Lacković, Andrej ; Babić, Manuela Upravljanje znanjem kao ključna tržišna prednost intelektualnih radnika // MIPRO / Biljanović, Petar (ur.). 2017. str. 1117-1122

Podaci o odgovornosti

Babić, Tihana ; Lacković, Andrej ; Babić, Manuela

hrvatski

Upravljanje znanjem kao ključna tržišna prednost intelektualnih radnika

Upravljanje znanjem počelo je davno i nije suvremena inovacija informacijske tehnologije, ali s evolucijom ekonomije iz upravljane prema poduzetničkoj ekonomiji, nazivanoj i ekonomija temeljena na znanju, upravljanje znanjem postaje jedan od temeljnih resursa na kojima se temelji efikasnost i efektivnost modernoga poduzeća te čini okosnicu njegovih sržnih kompetencija. Znanje postaje najvažniji izvor konkurentne prednosti na tržištu, te uz informaciju i informacijsku infrastrukturu postaje glavna pretpostavka koja intelektualni kapital stavlja u poziciju da stvara vrijednost. Znanja, vještine i kompetencije zaposlenika u organizaciji zapravo su kapital s obzirom da utječu na kompetitivnost te organizacije i ne smiju se poistovjetiti samo sa podacima jer je prijenos znanja prije svega interakcija među ljudima. Stoga, društvene vještine postaju ključne za upravljanje znanjem pojedinca, a ne sama tehnologija. Tacitno znanje koje se razumijeva kao proces odnosno složeni skup dinamičkih vještina, razumijevanja i rutina („znati kako“ ili eng. know-how), a koje se neprestano mijenjaju, upravljanje znanjem pomiče i na individualnu razinu. Individua kroz investiciju u sebe preuzima brigu za permanentnu samoedukaciju odnosno parcijalno stručno usavršavanje, za svladavanje posebnih vještina i pridodanih znanja (npr. vještina komuniciranja, e-komuniciranja i slično) i samopromociju ili vlastitu „prodaju“ na tržištu rada, tek tako postajući ključni resurs budućnosti: „umni radnik“ (eng. Intellectual worker) odnosno „radnik znanja“ (eng. Knowledge worker). Istraživanje koje je provedeno na studentskoj populaciji Visokog učilišta Algebra imalo je za svrhu utvrditi u kojoj su mjeri studenti upoznati s očekivanjima poslodavaca iz IT sektora te kako ocjenjuju i koliko smatraju bitnima svoje društvene vještine, samoedukaciju i samopromociju.

upravljanje znanjem, ključna tržišna prednost, intelektualni radnici, radnik znanja, umni radnik

nije evidentirano

engleski

Knowledge management as the key market advantage of intellectual workers

nije evidentirano

knowledge management, key market advantage, intellectual workers, knowledge worker, mind worker

nije evidentirano

Podaci o prilogu

1117-1122.

2017.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

2017 40th Jubilee International Convention on Information and Communication Technology, Electronics and Microelectronics (MIPRO) Proceedings

Biljanović, Petar

Opatija: Hrvatska udruga za informacijsku i komunikacijsku tehnologiju, elektroniku i mikroelektroniku - MIPRO

978-953-233-093-9

1847-3938

Podaci o skupu

CE - Računala u obrazovanju

ostalo

22.05.2017-26.05.2017

Opatija, Hrvatska

Povezanost rada

Informacijske i komunikacijske znanosti