Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Istraživanje stavova i očekivanja studenata prilikom upisa na studij kao metoda povećanja kvalitete usluge u visokom obrazovanju (CROSBI ID 672797)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija

Babić, Tihana ; Grgić, Silvija ; Rajković, Eugen Istraživanje stavova i očekivanja studenata prilikom upisa na studij kao metoda povećanja kvalitete usluge u visokom obrazovanju // MIPRO / Biljanović, Petar (ur.). 2016. str. 1245-1249

Podaci o odgovornosti

Babić, Tihana ; Grgić, Silvija ; Rajković, Eugen

hrvatski

Istraživanje stavova i očekivanja studenata prilikom upisa na studij kao metoda povećanja kvalitete usluge u visokom obrazovanju

Globalizacija ima velik utjecaj na suvremeno poslovno okruženje i u takvom okruženju obrazovanje sve više postaje usluga. Visoka učilišta moraju kontinuirano podizati kvalitetu usluge, kako bi mogle privući i zadržati što veći broj studenata. Kvaliteta usluge jedan je od glavnih faktora konkurentnosti, a svaki pružatelj usluga treba poznavati svoje korisnike kako bi mogao pružiti uslugu po mjeri korisnika. Kroz rad su prikazani stavovi i očekivanja studenata prilikom upisa na studij, a podaci su prikupljeni metodom anketiranja. Anketa je bila dobrovoljna, a odvijala se u sklopu i tijekom nastave. Istraživanje je provedeno na uzorku 137 novoupisanih studenata na 1. godinu preddiplomskih studija Visokog učilišta Algebra u školskoj godini 2015./2016., kao budućih korisnika usluge. Svrha ovog istraživanja jest identificirati motive upisanih studenata za upis studija na Visokom učilištu Algebra te stavove i očekivanja studenata vezanih uz njihovu uključenost u nastavne procese, izvannastavne aktivnosti, nastavak obrazovanja i razvoj karijere. Rezultati provedenog istraživanja imat će utjecaj na planiranje budućih aktivnosti koje će izravno i neizravno doprinijeti zadovoljstvu studenata i povećanju kvalitete obrazovnog procesa.

Istraživanje, stavovi i očekivanja studenata, povećanje kvalitete usluge, visoko obrazovanje

nije evidentirano

engleski

Researching the attitudes and expectations of students when enrolling in as a method of increasing the quality of service in higher education

nije evidentirano

Research, attitudes and expectations of students, increasing service quality, higher education

nije evidentirano

Podaci o prilogu

1245-1249.

2016.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

2016 39th International Convention on Information and Communication Technology, Electronics and Microelectronics (MIPRO) Proceedings

Biljanović, Petar

Opatija: Hrvatska udruga za informacijsku i komunikacijsku tehnologiju, elektroniku i mikroelektroniku - MIPRO

978-953-233-087-8

1847-3938

Podaci o skupu

CE - Računala u obrazovanju

predavanje

30.05.2016-03.06.2016

Opatija, Hrvatska

Povezanost rada

Informacijske i komunikacijske znanosti