Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Informacijsko-komunikacijske znanosti u nastavi - digitalizirani materijali za učenje (CROSBI ID 672796)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija

Babić, Tihana, Ogrin, Ana, Babić, Manuela Informacijsko-komunikacijske znanosti u nastavi - digitalizirani materijali za učenje // MIPRO / Biljanović, Petar (ur.). 2016. str. 1239-1244

Podaci o odgovornosti

Babić, Tihana, Ogrin, Ana, Babić, Manuela

hrvatski

Informacijsko-komunikacijske znanosti u nastavi - digitalizirani materijali za učenje

U suvremenom multimedijalnom vremenu događa se pomak od učenja kroz klasične tiskane izvore kao što su knjige i članci, prema novim oblicima učenja putem digitaliziranih materijala. Digitalizirani nastavni materijali definiraju se kao informacije potrebne za učenje i poučavanje, a koje su dostupne u digitalnom obliku i koriste se na računalu ili nekom sličnom uređaju. Studenti Visokog učilišta Algebra na kolegijima imaju obveznu literaturu u klasičnoj tiskanoj formi priručnika ili knjiga koje posuđuju iz knjižnice. Također, studentima su dostupni nastavni materijali preko sustava Digitalne referade – Infoeduke, kao što su prezentacije s predavanja, zadaci za vježbu, upute za uspješno svladavanje gradiva te dodatna literatura. Očekuje se još veći pomak od klasičnih oblika učenja prema različitim oblicima e-učenja, pa je istraživanje imalo je za svrhu istražiti stavove studenata o korisnosti digitaliziranih materijala za učenje u usporedbi s klasičnom, fizičkom literaturom. Istraživanjem je obuhvaćen uzorak od 80 studenata upisanih na preddiplomski i diplomski studij Digitalnog marketinga u akademskoj godini 2015./2016. Cilj rada je prikazati prikupljene podatke istraživanja, a kao zaključak rada prikazane su prednosti i nedostaci klasičnih oblika učenja korištenjem tradicionalnih izvora, kao i prednosti i nedostaci e-učenja korištenjem digitaliziranih izvora informacija i znanja.

Informacijsko-komunikacijske znanosti, nastava, digitalizirani materijali za učenje

nije evidentirano

engleski

Information and communication science in education - digitized learning materials

nije evidentirano

Information and communication science, education, digitized learning materials

nije evidentirano

Podaci o prilogu

1239-1244.

2016.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

2016 39th International Convention on Information and Communication Technology, Electronics and Microelectronics (MIPRO) Proceedings

Biljanović, Petar

Opatija: Hrvatska udruga za informacijsku i komunikacijsku tehnologiju, elektroniku i mikroelektroniku - MIPRO

978-953-233-087-8

1847-3938

Podaci o skupu

CE - Računala u obrazovanju

ostalo

30.05.2016-03.06.2016

Opatija, Hrvatska

Povezanost rada

Informacijske i komunikacijske znanosti