Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Potrošački uvjeti na maloprodajnom tržištu odjeće (CROSBI ID 260550)

Prilog u časopisu | stručni rad

Dunković, Dario ; Petljak, Kristina Potrošački uvjeti na maloprodajnom tržištu odjeće // Suvremena trgovina (Zagreb), 44 (2019), 1; 22-27

Podaci o odgovornosti

Dunković, Dario ; Petljak, Kristina

hrvatski

Potrošački uvjeti na maloprodajnom tržištu odjeće

Potrošači kupuju više u uvjetima kada su sigurniji u transakcije i tržište, kada raspolažu pouzdanim informacijama o proizvodima i uslugama koje odabiru, kada im se nude sigurni proizvodi i kada mogu zazivati svoja prava ako se za to javi potreba. S druge strane, susprežu potrošnju ako se osjećaju nesigurno i ako osjećaju da druga strana ima mogućnosti iskorištavati njihove slabosti i zavaravati ih. Širenjem prava potrošača na maloprodajnom tržištu dodatno se jača položaj potrošača jer se dodatno štite njihovi interesi u odnosu na drugu stranu – trgovce. Ako je politički i ekonomski cilj jačanje prekogranične maloprodaje na jedinstvenom europskom tržištu, onda će se upravo instrumentima potrošačke politike pokušati regulirati obveze trgovaca i proširiti prava potrošača posebno u prekograničnim transakcijama (npr. troškovi dostave robe, funkcioniranje Europskog potrošačkog centra). Uvijek kada se na maloprodajnom tržištu pokušava potaknuti potrošnja ili promijeniti ponašanje potrošača, razmatra se kakav je položaj potrošača zajamčen potrošačkom politikom.

maloprodaja, performanse tržišta, odjeća, potrošači, pritužbe,

nije evidentirano

engleski

Consumer conditions on apparel retail market

nije evidentirano

retailing, market performance, apparel, consumers, complaints

nije evidentirano

Podaci o izdanju

44 (1)

2019.

22-27

objavljeno

1330-0180

Povezanost rada

Ekonomija

Poveznice