Potrošački uvjeti na maloprodajnom tržištu odjeće (CROSBI ID 260550)
Prilog u časopisu | stručni rad
Podaci o odgovornosti
Dunković, Dario ; Petljak, Kristina
hrvatski
Potrošački uvjeti na maloprodajnom tržištu odjeće
Potrošači kupuju više u uvjetima kada su sigurniji u transakcije i tržište, kada raspolažu pouzdanim informacijama o proizvodima i uslugama koje odabiru, kada im se nude sigurni proizvodi i kada mogu zazivati svoja prava ako se za to javi potreba. S druge strane, susprežu potrošnju ako se osjećaju nesigurno i ako osjećaju da druga strana ima mogućnosti iskorištavati njihove slabosti i zavaravati ih. Širenjem prava potrošača na maloprodajnom tržištu dodatno se jača položaj potrošača jer se dodatno štite njihovi interesi u odnosu na drugu stranu – trgovce. Ako je politički i ekonomski cilj jačanje prekogranične maloprodaje na jedinstvenom europskom tržištu, onda će se upravo instrumentima potrošačke politike pokušati regulirati obveze trgovaca i proširiti prava potrošača posebno u prekograničnim transakcijama (npr. troškovi dostave robe, funkcioniranje Europskog potrošačkog centra). Uvijek kada se na maloprodajnom tržištu pokušava potaknuti potrošnja ili promijeniti ponašanje potrošača, razmatra se kakav je položaj potrošača zajamčen potrošačkom politikom.
maloprodaja, performanse tržišta, odjeća, potrošači, pritužbe,
nije evidentirano
engleski
Consumer conditions on apparel retail market
nije evidentirano
retailing, market performance, apparel, consumers, complaints
nije evidentirano