Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Formiranje cijena u maloprodaji - Cjenovne strategije, Promocije, Profitabilnost (CROSBI ID 17366)

Autorska knjiga | monografija (znanstvena) | domaća recenzija

Dunković, Dario Formiranje cijena u maloprodaji - Cjenovne strategije, Promocije, Profitabilnost. Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2019

Podaci o odgovornosti

Dunković, Dario

hrvatski

Formiranje cijena u maloprodaji - Cjenovne strategije, Promocije, Profitabilnost

U monografiji se istražuju okolnosti, činitelji i efekti formiranja cijena u suvremenom maloprodajnom menadžmentu. Središnja tema istraživanja su glavne cjenovne strategije i promocije koje bi trebale stvoriti efekt privlačenja kupaca u prodavaonicu uz istovremeno postizanje ciljane profitabilnosti maloprodavača.

maloprodajne cijene, cjenovni imidž, cjenovne strategije, promotion, prodavaonica, profitabilnost

Kratki sadržaj knjige: 1. Uvod ; 2. Polazište maloprodajnih cijena ; 3. Glavne cjenovne strategije ; 4. Cjenovne promocije ; 5. Profitabilnost maloprodavača ; 6. Zaključna razmatranja ; 7. Bibliografija ; 8. Kazalo pojmova.

engleski

Retail Pricing - Pricing strategies, Promotions, Profitability

nije evidentirano

retail prices, price image, pricing strategies, promotion, store, profitability

nije evidentirano

Podaci o izdanju

Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu

2019.

978-953-346-075-8

280

objavljeno

Povezanost rada

Ekonomija