Formiranje cijena u maloprodaji - Cjenovne strategije, Promocije, Profitabilnost (CROSBI ID 17366)
Autorska knjiga | monografija (znanstvena) | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Dunković, Dario
hrvatski
Formiranje cijena u maloprodaji - Cjenovne strategije, Promocije, Profitabilnost
U monografiji se istražuju okolnosti, činitelji i efekti formiranja cijena u suvremenom maloprodajnom menadžmentu. Središnja tema istraživanja su glavne cjenovne strategije i promocije koje bi trebale stvoriti efekt privlačenja kupaca u prodavaonicu uz istovremeno postizanje ciljane profitabilnosti maloprodavača.
maloprodajne cijene, cjenovni imidž, cjenovne strategije, promotion, prodavaonica, profitabilnost
Kratki sadržaj knjige: 1. Uvod ; 2. Polazište maloprodajnih cijena ; 3. Glavne cjenovne strategije ; 4. Cjenovne promocije ; 5. Profitabilnost maloprodavača ; 6. Zaključna razmatranja ; 7. Bibliografija ; 8. Kazalo pojmova.
engleski
Retail Pricing - Pricing strategies, Promotions, Profitability
nije evidentirano
retail prices, price image, pricing strategies, promotion, store, profitability
nije evidentirano
Podaci o izdanju
Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu
2019.
978-953-346-075-8
280
objavljeno