Podučavanje održivosti kroz matematičke kolegije (CROSBI ID 672624)
Prilog sa skupa u zborniku | stručni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Roguljić, Nada ; Burazin Mišura, Arijana ; Krčum, Jelena
hrvatski
Podučavanje održivosti kroz matematičke kolegije
Glavna ideja ovog rada ukazati je na načine kako uključiti održivost u kurikulum matematičkih kolegija. Problematika održivosti je u svojoj biti interdisciplinarno područje. Postoji mnoštvo prilika za uvođenje primjera održivosti u matematičke kolegije, počevši od algebre i geometrije sve do analize i statistike. Poučavanje o održivosti prirodnih resursa ima najveći utjecaj upravo na velikim dodiplomskim matematičkim kolegijima poput onih koji se izvode na Sveučilišnom odjelu stručnih studija. Preporučamo načine na koji sveučilišni nastavnici matematike mogu pružiti kvalitetnu i autentičnu poduku svojim studentima baziranu na stvarnim podacima, koja uključuje ideje o održivosti unutar matematičkog konteksta, a bez ugrožavanja obveznih matematičkih sadržaja. Kao dodatni ishod učenja možemo očekivati osvještavanje važnosti problematike brige o okolišu i podizanje ekološke svijesti studenata.
podučavanje, matematika, održivost
nije evidentirano
engleski
Teaching sustainability in mathematics
nije evidentirano
teaching, mathematics, sustainability
nije evidentirano
Podaci o prilogu
P-542-P-553.
2016.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
CIET 2016, Contemporary isues in economy & technology
Plazibat, Bože ; Kosanović, Silvana
Split: Sveučilišni odjel za stručne studije Sveučilišta u Splitu
978-953-7220-25-9
Podaci o skupu
CIET , Contemporary isues in economy & technology
predavanje
16.06.2016-18.06.2016
Split, Hrvatska