Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Usklađivanje etičnosti medijskog sadržaja sa regulativama europske unije na primjeru praćenja lokalnih izbora 2013. u Ličko-senjskoj županiji (CROSBI ID 672615)

Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | domaća recenzija

Ružić, Vlatka Usklađivanje etičnosti medijskog sadržaja sa regulativama europske unije na primjeru praćenja lokalnih izbora 2013. u Ličko-senjskoj županiji // Hrvatske perspektive u Europskoj uniji : zbornik radova Prve međunarodne znanstveno-stručne konferencije ''Fedor Rocco'' iz područja komunikacija i marketinga = Croatian perspectives in the European Union : book of proceedings / Grmuša, Tanja (ur.). Zagreb: Visoka poslovna škola s pravom javnosti Zagreb, 2013. str. 248-256

Podaci o odgovornosti

Ružić, Vlatka

hrvatski

Usklađivanje etičnosti medijskog sadržaja sa regulativama europske unije na primjeru praćenja lokalnih izbora 2013. u Ličko-senjskoj županiji

Masovni mediji u hrvatskom medijskom prostoru generalno se određuju prema načelima profitabilnosti i polaze od definicije masovnog medija kao industrijske i komercijalne organizacije koja ne producira i distribuira informaciju već dobra, pri čemu dolazi do situacije u kojoj se u korist povećanja prihoda javlja prikriveno oglašavanje (posebno izraženo za vrijeme izbornih kampanja), koje je u izravnoj kontradikciji sa slobodom medija kao krucijalnim preduvjetom ostvarenja etičkih načela. Upravo na primjeru analize medijskog sadržaja publiciranog u elektroničkim i tiskanim medijima za vrijeme izborne kampanje provedene 2013. godine za lokalne izbore u Ličko-senjskoj županiji u radu će se prikazati kompleksnost etičkih dvojbi s kojima se susreću novinari koji djeluju u otvorenim društvima u kojima su medijske slobode vrlo velike, ukazati na razmjer i primjere kršenja etičkih normi te destabilizaciju granice između dobrog i lošeg ukusa nepoštivanjem privatnosti, uvećanjem štete od informacije, nepoštenim izvještavanjem te pritiscima oglašivača ili interesnih skupina, pri čemu se javnosti plasira nepotpuna, subjektivna, pristrana ili netočna informacija. Cilj rada je putem metoda nepotpune indukcije, dedukcije, deskripcije, analize i metode uzoraka ukazati na nedovoljnu usklađenost etičnosti medijskog sadržaja s regulativama Europske unije, na izostanak kritičkog javnog mijenja u medijskom izvještavanju te nedostatno usvojene slobode i odgovornosti u stvaranju i publiciranju medijskog sadržaja

etičnost ; medijski sadržaj ; prikriveno oglašavanje ; izbori

nije evidentirano

engleski

Ethical media content adjustment with EU regulations – following local elections of 2013. In Ličko-Senjska county

nije evidentirano

etics ; media content ; hidden advertising ; elections

nije evidentirano

Podaci o prilogu

248-256.

2013.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Hrvatske perspektive u Europskoj uniji : zbornik radova Prve međunarodne znanstveno-stručne konferencije ''Fedor Rocco'' iz područja komunikacija i marketinga = Croatian perspectives in the European Union : book of proceedings

Grmuša, Tanja

Zagreb: Visoka poslovna škola s pravom javnosti Zagreb

978-953-576573-8

Podaci o skupu

Prva međunarodna znanstveno-stručna konferencija "Fedor Rocco" = First International Scientific and Professional Conference "Fedor Rocco"

predavanje

06.12.2013-06.12.2013

Zagreb, Hrvatska

Povezanost rada

Politologija

Poveznice