Marketing zaštićenog područja - studija slučaja : Nacionalni park Plitvička jezera (CROSBI ID 260361)
Prilog u časopisu | stručni rad | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Ružić, Vlatka
hrvatski
Marketing zaštićenog područja - studija slučaja : Nacionalni park Plitvička jezera
Turizam u nacionalnim parkovima i ostalim zaštićenim područjima jedan je od najbrže rastućih segmenata turističke potražnje na svjetskom turističkom tržištu, što dodatno potvrđuje činjenica da proglašenje nekog prirodnog prostora nacionalnim parkom rezultira povećanjem broja posjetitelja do 10%. Marketing zaštićenih područja zahtijeva pristup koji isključuje svaki oblik eksploatacije bez limita, odnosno u sebi sadržava mjere održivog razvoja i kao takav mora štititi osobite prirodne i kulturne vrijednosti područja, te se kroz njega treba provoditi znanstvena, obrazovna i rekreacijska funkcija zaštićenog područja.
zaštićeno podrčje ; nacionalni park ; marketing ; Plitvička jezera
nije evidentirano
engleski
Protected Area Marketing - Case Study : Plitvice Lakes National Park
nije evidentirano
protected fellowship ; National Park ; marketing ; Plitvice Lakes
nije evidentirano