Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Marketing zaštićenog područja - studija slučaja : Nacionalni park Plitvička jezera (CROSBI ID 260361)

Prilog u časopisu | stručni rad | domaća recenzija

Ružić, Vlatka Marketing zaštićenog područja - studija slučaja : Nacionalni park Plitvička jezera // Zbornik radova Međimurskog veleučilišta u Čakovcu, 2 (2011), 2; 77-83

Podaci o odgovornosti

Ružić, Vlatka

hrvatski

Marketing zaštićenog područja - studija slučaja : Nacionalni park Plitvička jezera

Turizam u nacionalnim parkovima i ostalim zaštićenim područjima jedan je od najbrže rastućih segmenata turističke potražnje na svjetskom turističkom tržištu, što dodatno potvrđuje činjenica da proglašenje nekog prirodnog prostora nacionalnim parkom rezultira povećanjem broja posjetitelja do 10%. Marketing zaštićenih područja zahtijeva pristup koji isključuje svaki oblik eksploatacije bez limita, odnosno u sebi sadržava mjere održivog razvoja i kao takav mora štititi osobite prirodne i kulturne vrijednosti područja, te se kroz njega treba provoditi znanstvena, obrazovna i rekreacijska funkcija zaštićenog područja.

zaštićeno podrčje ; nacionalni park ; marketing ; Plitvička jezera

nije evidentirano

engleski

Protected Area Marketing - Case Study : Plitvice Lakes National Park

nije evidentirano

protected fellowship ; National Park ; marketing ; Plitvice Lakes

nije evidentirano

Podaci o izdanju

2 (2)

2011.

77-83

objavljeno

1847-702X

1849-1138

Povezanost rada

nije evidentirano

Poveznice