Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Marketing ruralnih područja na primjeru manifestacije Jesen u Lici (CROSBI ID 672501)

Prilog sa skupa u zborniku | stručni rad | međunarodna recenzija

Baburić, Marija Marketing ruralnih područja na primjeru manifestacije Jesen u Lici // PILC 2014 3rd PAR International Leadership Conference „High performing teams – a formula for success“ Opatija, / Nikolić, Gordana (ur.). Rijeka: Visoka poslovna škola PAR, 2014. str. 361-367

Podaci o odgovornosti

Baburić, Marija

hrvatski

Marketing ruralnih područja na primjeru manifestacije Jesen u Lici

“Jesen u Lici” najpoznatiji je ruralni događaj ličkog područja tijekom kojeg sudionici prijavljuju i predstavljaju autentične proizvode svog područja, čime održavaju i promiču ličku tradiciju. “Jesen u Lici” događaj je od velikog značaja za Ličko – senjsku županiju, stoga je bitno steći uvid u snagu njezine prezentacije identiteta regije, kao i svega što je prepoznatljivo i karakteristično za nju i njezine stanovnike te njihov život u skladu s prirodom. Koje marketinške metode koriste organiz

Jesen u Lici", ekologija, tradicija, marketinške metode, turizam.

nije evidentirano

engleski

Marketing of rural areas:the case of autumn events in Lika

nije evidentirano

Autumn in Lika, ecology, tradition, marketing methods, tourism.

nije evidentirano

Podaci o prilogu

361-367.

2014.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

PILC 2014 3rd PAR International Leadership Conference „High performing teams – a formula for success“ Opatija,

Nikolić, Gordana

Rijeka: Visoka poslovna škola PAR

Podaci o skupu

„High performing teams – a formula for success“ Opatija,

predavanje

05.03.2014-07.03.2014

Opatija, Hrvatska

Povezanost rada

Ekonomija