Marketing ruralnih područja na primjeru manifestacije Jesen u Lici (CROSBI ID 672501)
Prilog sa skupa u zborniku | stručni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Baburić, Marija
hrvatski
Marketing ruralnih područja na primjeru manifestacije Jesen u Lici
“Jesen u Lici” najpoznatiji je ruralni događaj ličkog područja tijekom kojeg sudionici prijavljuju i predstavljaju autentične proizvode svog područja, čime održavaju i promiču ličku tradiciju. “Jesen u Lici” događaj je od velikog značaja za Ličko – senjsku županiju, stoga je bitno steći uvid u snagu njezine prezentacije identiteta regije, kao i svega što je prepoznatljivo i karakteristično za nju i njezine stanovnike te njihov život u skladu s prirodom. Koje marketinške metode koriste organiz
Jesen u Lici", ekologija, tradicija, marketinške metode, turizam.
nije evidentirano
engleski
Marketing of rural areas:the case of autumn events in Lika
nije evidentirano
Autumn in Lika, ecology, tradition, marketing methods, tourism.
nije evidentirano
Podaci o prilogu
361-367.
2014.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
PILC 2014 3rd PAR International Leadership Conference „High performing teams – a formula for success“ Opatija,
Nikolić, Gordana
Rijeka: Visoka poslovna škola PAR
Podaci o skupu
„High performing teams – a formula for success“ Opatija,
predavanje
05.03.2014-07.03.2014
Opatija, Hrvatska