Stavovi potrošača o ekološki uzgojenoj hrani i implikacije na ugostiteljstvo (CROSBI ID 260229)
Prilog u časopisu | pregledni rad (znanstveni) | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Križanec, Ivona ; Lončarić, Dina ; Bagarić, Lidija
hrvatski
Stavovi potrošača o ekološki uzgojenoj hrani i implikacije na ugostiteljstvo
Svrha ovoga rada jest spoznati stavove hrvatskih potrošača prema ekološki uzgojenoj, odnosno organskoj hrani te utvrditi njihov odnos prema ponudi takve hrane u ugostiteljskim objektima. Empirijsko istraživanje provedeno je metodom anketnog ispitivanja na prigodnom uzorku s područja Republike Hrvatske. Istraživanje je pokazalo da većina hrvatskih potrošača rijetko kupuje organsku hranu, ali da prema istoj ipak imaju pozitivne stavove. Istraživanjem je utvrđeno da je najčešći motiv za kupnju ekološki uzgojene hrane povezan sa zdravljem, dok se kao najčešći razlog za odustajanje od kupnje ekološki uzgojene hrane navode više cijene ekološki uzgojene hrane u odnosu na konvencionalno uzgojenu hranu. Nadalje, iako većina ispitanika nije sklona konzumaciju ekološki uzgojene hrane u ugostiteljskim objektima, utvrđeno je da bi ispitanici koji češće kupuju i konzumiraju ekološki uzgojenu hranu, željeli da se ona nudi i u ugostiteljskim objektima te da su spremni za nju platiti više.
potrošači ; stavovi potrošača ; ekološki uzgojena hrana ; ugostiteljstvo
nije evidentirano
engleski
Consumers’ attitudes towards organically grown food and implications for hospitality industry
nije evidentirano
consumers ; consumer attitudes ; ecologically grown food ; hospitality
nije evidentirano