Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Stavovi potrošača o ekološki uzgojenoj hrani i implikacije na ugostiteljstvo (CROSBI ID 260229)

Prilog u časopisu | pregledni rad (znanstveni) | domaća recenzija

Križanec, Ivona ; Lončarić, Dina ; Bagarić, Lidija Stavovi potrošača o ekološki uzgojenoj hrani i implikacije na ugostiteljstvo // Zbornik radova Veleučilišta u Šibeniku, 3-4 (2018), 99-110

Podaci o odgovornosti

Križanec, Ivona ; Lončarić, Dina ; Bagarić, Lidija

hrvatski

Stavovi potrošača o ekološki uzgojenoj hrani i implikacije na ugostiteljstvo

Svrha ovoga rada jest spoznati stavove hrvatskih potrošača prema ekološki uzgojenoj, odnosno organskoj hrani te utvrditi njihov odnos prema ponudi takve hrane u ugostiteljskim objektima. Empirijsko istraživanje provedeno je metodom anketnog ispitivanja na prigodnom uzorku s područja Republike Hrvatske. Istraživanje je pokazalo da većina hrvatskih potrošača rijetko kupuje organsku hranu, ali da prema istoj ipak imaju pozitivne stavove. Istraživanjem je utvrđeno da je najčešći motiv za kupnju ekološki uzgojene hrane povezan sa zdravljem, dok se kao najčešći razlog za odustajanje od kupnje ekološki uzgojene hrane navode više cijene ekološki uzgojene hrane u odnosu na konvencionalno uzgojenu hranu. Nadalje, iako većina ispitanika nije sklona konzumaciju ekološki uzgojene hrane u ugostiteljskim objektima, utvrđeno je da bi ispitanici koji češće kupuju i konzumiraju ekološki uzgojenu hranu, željeli da se ona nudi i u ugostiteljskim objektima te da su spremni za nju platiti više.

potrošači ; stavovi potrošača ; ekološki uzgojena hrana ; ugostiteljstvo

nije evidentirano

engleski

Consumers’ attitudes towards organically grown food and implications for hospitality industry

nije evidentirano

consumers ; consumer attitudes ; ecologically grown food ; hospitality

nije evidentirano

Podaci o izdanju

3-4

2018.

99-110

objavljeno

1846-6699

1846-6656

Povezanost rada

Ekonomija

Poveznice