Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Markentinški aspekti strateškog pozocioniranja odabranog proizvoda na tržište Europske unije (CROSBI ID 260228)

Prilog u časopisu | prethodno priopćenje | međunarodna recenzija

Smerdelj, Miro ; Račić, Marta ; Plantić Tadić, Diana Markentinški aspekti strateškog pozocioniranja odabranog proizvoda na tržište Europske unije // Praktični menadžment, 6 (2015), 1; 7-14

Podaci o odgovornosti

Smerdelj, Miro ; Račić, Marta ; Plantić Tadić, Diana

hrvatski

Markentinški aspekti strateškog pozocioniranja odabranog proizvoda na tržište Europske unije

Drinkopoly je društvena igra stvorena kao inačica poznate društvene igre Monopoly, koja je svojim izlaskom na tržište 2010. godine vrlo brzo osvojila hrvatsko tržište. U ovom radu istražuju se aspekti strateškog pozicioniranja igre Drinkopoly na tržište EU kroz analizu marketinških segmenata. Ukazuje se na njihovu važnost i kroz empirijsko istraživanje daje se prikaz strateškog pozicioniranja društvene igre Drinkopoly na tržištu Hrvatske, Slovenije, Italije, Francuske te na potencijalnim tržištima Srbije i Rusije. Detaljnim istraživanjem kroz intervju s tvorcem igre i zastupnicima na postojećem i budećem tržištu, prikazuju se trenutni rezultati prodaje, trenutne financijske i marketinške aktivnosti te prijedlozi za daljnji razvoj i strateško pozicioniranje proizvoda na novim tržištima. Istraživanje pokazuje kako postoji veliki interes za prodaju igre na tržištu EU, ali također postoje prijetnje na tržištu u vidu povezivanja igre s ispijanjem alkoholnih pića uz igru. Takve prijetnje otklanja strategija diferencijacije kojom se Drinkopoly razlikuje od konkurencije jer naglašava interakciju, zabavu i druženje. Rad pokazuje kako je najučinkovitija prodaja potaknuta u zemlji koja je i najviše financijskih sredstava uložila upravo u marketinške aktivnosti, što je jasna misao vodilja za otvaranje i osvajanje novih tržišta uz prethodno promišljeno strateško pozicioniranje.

strateško pozicioniranje, marketing, Drinkopoly

nije evidentirano

engleski

Marketing aspects of strategic positioning of a specific product onto the EU market

nije evidentirano

strategic positioning, marketing, Drinkopoly

nije evidentirano

Podaci o izdanju

6 (1)

2015.

7-14

objavljeno

1847-8107

1849-0689

Povezanost rada

Ekonomija