Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 983352

Primjena ICT u stvaranju interaktivnih dinamičkih sadržaja za učenje arapsko-hrvatskog


Mačak, Mihael
Primjena ICT u stvaranju interaktivnih dinamičkih sadržaja za učenje arapsko-hrvatskog 2018., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Zagreb


Naslov
Primjena ICT u stvaranju interaktivnih dinamičkih sadržaja za učenje arapsko-hrvatskog
(ICT implementation for creation of interactive dynmic content for learning Arabic-Croatian)

Autori
Mačak, Mihael

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Filozofski fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
25.09

Godina
2018

Stranica
52

Mentor
Seljan, Sanja

Ključne riječi
Informacijsko-komunikacijska tehnologija (ICT), online, učenje jezika, tražitelji azila, azilanti, hrvatski, arapski, HTML, web
(Information and communication technology (ICT), online, language learning, asylum seekers, asylum grantees, Croatian, Arabic, HTML, web)

Sažetak
Informacijske tehnologije uvelike olakšavaju učenje i pospješuju interakciju koju korisnik ostvaruje koristeći digitalne sadržaje. U ovom diplomskom radu obrađenu su teorijski i praktični aspekti jezičnih sadržaja koji se kreiraju za kasnije korištenje u stvarnim situacijama. Uporabom raznih alata i Web 2.0 tehnologija sadržaji će biti sistematizirani i digitalno iskoristivi za rad nad njima, gdje će korisnik svojim doprinosom moći sudjelovati u samom njihovom razvoju. U provedbi istraživanja, izrađena je web-stranica koja omogućuje neformalni oblik učenja potpuno nepoznatog stranog jezika za govornike različite dobi i različite razine digitalne pismenosti u životno stresnim uvjetima (učenje hrvatskog jezika za govornike arapskog jezika) primjenom engleskog jezika kao posredničkog jezika. Ciljana skupina su tražitelji azila, kojima je zbog jezične barijere integracija u društvo dodatno otežana. Provedena je evaluacija primjene izrađenog izvora za 25 korisnika (azilanta i tražitelja azila) te je utvrđena potreba za daljnjim radom na prikupljanju i stvaranju sadržaja za učenje hrvatskog jezika. Istraživanjem je prikazan utjecaj i mogućnost primjene informacijskih i komunikacijskih tehnologija na učenje jezika i njihovu primjenu u svakodnevnoj komunikaciji i razmjeni informacija.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Ustanove
Filozofski fakultet, Zagreb