Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Primjena ICT u stvaranju interaktivnih dinamičkih sadržaja za učenje arapsko-hrvatskog (CROSBI ID 425159)

Ocjenski rad | diplomski rad

Mačak, Mihael Primjena ICT u stvaranju interaktivnih dinamičkih sadržaja za učenje arapsko-hrvatskog / Seljan, Sanja (mentor); Zagreb, Filozofski fakultet u Zagrebu, . 2018

Podaci o odgovornosti

Mačak, Mihael

Seljan, Sanja

hrvatski

Primjena ICT u stvaranju interaktivnih dinamičkih sadržaja za učenje arapsko-hrvatskog

Informacijske tehnologije uvelike olakšavaju učenje i pospješuju interakciju koju korisnik ostvaruje koristeći digitalne sadržaje. U ovom diplomskom radu obrađenu su teorijski i praktični aspekti jezičnih sadržaja koji se kreiraju za kasnije korištenje u stvarnim situacijama. Uporabom raznih alata i Web 2.0 tehnologija sadržaji će biti sistematizirani i digitalno iskoristivi za rad nad njima, gdje će korisnik svojim doprinosom moći sudjelovati u samom njihovom razvoju. U provedbi istraživanja, izrađena je web-stranica koja omogućuje neformalni oblik učenja potpuno nepoznatog stranog jezika za govornike različite dobi i različite razine digitalne pismenosti u životno stresnim uvjetima (učenje hrvatskog jezika za govornike arapskog jezika) primjenom engleskog jezika kao posredničkog jezika. Ciljana skupina su tražitelji azila, kojima je zbog jezične barijere integracija u društvo dodatno otežana. Provedena je evaluacija primjene izrađenog izvora za 25 korisnika (azilanta i tražitelja azila) te je utvrđena potreba za daljnjim radom na prikupljanju i stvaranju sadržaja za učenje hrvatskog jezika. Istraživanjem je prikazan utjecaj i mogućnost primjene informacijskih i komunikacijskih tehnologija na učenje jezika i njihovu primjenu u svakodnevnoj komunikaciji i razmjeni informacija.

informacijsko-komunikacijska tehnologija (ICT), online, učenje jezika, tražitelji azila, azilanti, hrvatski, arapski, HTML, web

nije evidentirano

engleski

ICT implementation for creation of interactive dynmic content for learning Arabic-Croatian

nije evidentirano

information and communication technology (ICT), online, language learning, asylum seekers, asylum grantees, Croatian, Arabic, HTML, web

nije evidentirano

Podaci o izdanju

52

25.09.2018.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Filozofski fakultet u Zagrebu

Zagreb

Povezanost rada

Informacijske i komunikacijske znanosti