Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Odnosi s javnošću u knjižnom nakladništvu (CROSBI ID 260218)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Radalj, Miro ; Primorac, Marijan ; Glibić, Anita Odnosi s javnošću u knjižnom nakladništvu // Kultura komuniciranja, 1 (2014), 245-262

Podaci o odgovornosti

Radalj, Miro ; Primorac, Marijan ; Glibić, Anita

hrvatski

Odnosi s javnošću u knjižnom nakladništvu

Odnosi s javnošću u knjižnom nakladništvu kompilacija su korporativnih odnosa s javnošću i onih koji se primjenjuju u organizacijama i institucijama u kulturi. Zbog specifičnosti knjige kao forme i nositelja sadržaja o kojoj se komunicira ali koja i sama komunicira u relaciji s čitateljem, nije riječ samo o kompilaciji već knjižno nakladništvo ima i svojih posebnosti i na njima ono gradi jedinstven model odnosa s javnošću. U praksi je se teško raščlanjuju odnosi s javnošću i marketing a ovaj rad naglašava da unatoč potrebi da djeluju integralno, odnosi prema vanjskoj javnosti u nakladništvu se primarno fokusiraju prema potencijalnim čitateljima dok se marketing fokusira prema istoj ciljanoj publici kao kupcima.

knjiga ; nakladništvo ; odnosi s javnošću ; marketing

nije evidentirano

engleski

Public relations in book publishing

nije evidentirano

book ; publishing ; public relations ; marketing

nije evidentirano

Podaci o izdanju

1

2014.

245-262

objavljeno

2232-8599

Povezanost rada

Povezane osobe



nije evidentirano