Odnosi s javnošću u knjižnom nakladništvu (CROSBI ID 260218)
Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Radalj, Miro ; Primorac, Marijan ; Glibić, Anita
hrvatski
Odnosi s javnošću u knjižnom nakladništvu
Odnosi s javnošću u knjižnom nakladništvu kompilacija su korporativnih odnosa s javnošću i onih koji se primjenjuju u organizacijama i institucijama u kulturi. Zbog specifičnosti knjige kao forme i nositelja sadržaja o kojoj se komunicira ali koja i sama komunicira u relaciji s čitateljem, nije riječ samo o kompilaciji već knjižno nakladništvo ima i svojih posebnosti i na njima ono gradi jedinstven model odnosa s javnošću. U praksi je se teško raščlanjuju odnosi s javnošću i marketing a ovaj rad naglašava da unatoč potrebi da djeluju integralno, odnosi prema vanjskoj javnosti u nakladništvu se primarno fokusiraju prema potencijalnim čitateljima dok se marketing fokusira prema istoj ciljanoj publici kao kupcima.
knjiga ; nakladništvo ; odnosi s javnošću ; marketing
nije evidentirano
engleski
Public relations in book publishing
nije evidentirano
book ; publishing ; public relations ; marketing
nije evidentirano