Knjiga i nakladništvo u odnosima s javnošću (CROSBI ID 17340)
Autorska knjiga | monografija (znanstvena) | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Radalj, Miro
hrvatski
Knjiga i nakladništvo u odnosima s javnošću
Odnosi s javnošću i knjižno nakladništvo imaju vrlo aktivan i dugovječan odnos. Praksa obaju polja vrlo je dugovječna, živa i razgranata, a odnosi s javnošću i nakladništvo znanstvene su discipline srodnih tema. Knjižno nakladništvo djelatnost je na području kulture, ali istovremeno i ona koja će morati vratiti uloženi kapital. U tom pogledu ima mnogo sličnosti s ostalim “kulturnim industrijama”, ali je istovremeno i najjača takva industrija, tj. ona koja ima najveći obrt kapitala, najveći komunikacijski potencijal i najjači intelektualni utjecaj. Ova knjiga govori o knjižnom nakladništvom koje, za razliku od ostalih grana nakladničke djelatnosti (novinsko nakladništvo, nakladništvo zvuka, slike...), ima svoje posebne komunikacijske i tržišne standarde, svoje ciljane javnosti i postulate komunikacije.
knjiga ; nakladništvo ; odnosi s javnošću
nije evidentirano
engleski
Book and Publishing in Public Relations
nije evidentirano
book ; publishing ; public relations
nije evidentirano
Podaci o izdanju
Zagreb: Hrvatska sveučilišna naklada
2016.
978-953-169-350-9
192
objavljeno