Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Interpersonalne vještine nastavnika kao komponenta pozitivne školske klime (CROSBI ID 672476)

Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | domaća recenzija

Krajinović, Nikolina, Petani, Rozana Interpersonalne vještine nastavnika kao komponenta pozitivne školske klime // Međunarodna znanstveno-stručna konferencija: Inovativnost, kreativnost i poduzetnost u odgojno-obrazovnom sustavu. Zadar: Sveučilište u Zadru, 2017. str. 32-33

Podaci o odgovornosti

Krajinović, Nikolina, Petani, Rozana

hrvatski

Interpersonalne vještine nastavnika kao komponenta pozitivne školske klime

Školska klima definira se kao relativno trajan, multidimenzionalan fenomen koji karakterizira članove određene organizacije, odnosno predstavlja skup karakteristika po kojima se škole međusobno razlikuju. Školska klima odražava kvalitetu interakcije koja se odvija tijekom odgojno-obrazovnog procesa, a jedan od najvažnijih čimbenika pozitivne školske klime su interpersonalne vještine nastavnika. Pozitivna školska klima, također utječe na poticanje inovativnosti i kreativnosti kod učenika. Stoga je cilj ovog rada bio utvrditi učestalost pojavnosti nekih interpersonalnih vještina nastavnika, kao što su podrška učenicima, kontrola, empatija, motiviranje učenika te suradnja s roditeljima, koje doprinose izgradnji i održavanju pozitivne školske klime te razlike u pojavnosti s obzirom na spol, dob i radni staž u struci nastavnika. U radu je korištena metoda anketiranja na uzorku od 100 nastavnika predmetne nastave iz osam osnovnih škola u gradu Zadru. Rezultati istraživanja pokazali su da nastavnici u prosjeku koriste umjerenu i visoku podršku učenicima, kontrolu, empatiju prema učenicima, motiviranje učenika te suradnju s roditeljima. Rezultati su, također pokazali kako muški ispitanici više koriste kontrolu na nastavi nego ženske ispitanice, dok one koriste veću suradnju s roditeljima nego muški ispitanici.

empatija, interpersonalne vještine, kontrola, motiviranje, podrška, suradnja s roditeljima, školska klima

nije evidentirano

engleski

Interpersonal Teacher Skills as a Component of Positive School Climate

nije evidentirano

empathy, interpersonal skills, control, motivating students, support, cooperation with parents, school climate

nije evidentirano

Podaci o prilogu

32-33.

2017.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Međunarodna znanstveno-stručna konferencija: Inovativnost, kreativnost i poduzetnost u odgojno-obrazovnom sustavu

Zadar: Sveučilište u Zadru

978-953331-170-8

Podaci o skupu

Međunarodna znanstveno-stručna konferencija: Inovativnost, kreativnost i poduzetnost u odgojno-obrazovnom sustavu

predavanje

19.10.2017-21.10.2017

Zadar, Hrvatska

Povezanost rada

Pedagogija