Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Suvremena koncepcija marketinga kroz marketinški pristup Nacionalnog parka Plitvička jezera (CROSBI ID 672472)

Prilog sa skupa u zborniku | stručni rad

Baburić, Marija ; Pejnović, Jadranka Suvremena koncepcija marketinga kroz marketinški pristup Nacionalnog parka Plitvička jezera // 4.Međunarodna konferencija "RAZVOJ JAVNE UPRAVE" / Kulenović, Željka., Vajda Halak Željka (ur.). Vukovar, 2014. str. 39-50

Podaci o odgovornosti

Baburić, Marija ; Pejnović, Jadranka

hrvatski

Suvremena koncepcija marketinga kroz marketinški pristup Nacionalnog parka Plitvička jezera

Polazeći od teze da se gledajući u budućnost sve više razvija potreba za društveno odgovornim poslovanjem usmjerenim prema održivim aspektima turizma u poslovanju se javlja potreba za trajno održivim aspektima turizma. Cilj rada jest provjeriti primjenu suvremenih koncepata marketinga te napraviti usporedbu na primjeru poslovanja Nacionalnog parka Plitvička jezera Gledajući na duže razdoblje održivi turizam je ekonomski održiv i nudi visokokvalitetnu ponudu na specijaliziranim tržištima bez oštećivanja ekoloških aspekata turističke destinacije.

: Marketinški koncept, Ekologija, održivost turizma, Nacionalni park Plitvička jezera.

nije evidentirano

engleski

Modern marketing concept thourgh national park marketing aproach

nije evidentirano

Marketing concept

nije evidentirano

Podaci o prilogu

39-50.

2014.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

4.Međunarodna konferencija "RAZVOJ JAVNE UPRAVE"

Kulenović, Željka., Vajda Halak Željka

Vukovar:

Podaci o skupu

4. Međunarodna konferencija "Razvoj Javne Uprave"

predavanje

25.04.2014-26.04.2014

Vukovar, Hrvatska

Povezanost rada

Ekonomija