Suvremena koncepcija marketinga kroz marketinški pristup Nacionalnog parka Plitvička jezera (CROSBI ID 672472)
Prilog sa skupa u zborniku | stručni rad
Podaci o odgovornosti
Baburić, Marija ; Pejnović, Jadranka
hrvatski
Suvremena koncepcija marketinga kroz marketinški pristup Nacionalnog parka Plitvička jezera
Polazeći od teze da se gledajući u budućnost sve više razvija potreba za društveno odgovornim poslovanjem usmjerenim prema održivim aspektima turizma u poslovanju se javlja potreba za trajno održivim aspektima turizma. Cilj rada jest provjeriti primjenu suvremenih koncepata marketinga te napraviti usporedbu na primjeru poslovanja Nacionalnog parka Plitvička jezera Gledajući na duže razdoblje održivi turizam je ekonomski održiv i nudi visokokvalitetnu ponudu na specijaliziranim tržištima bez oštećivanja ekoloških aspekata turističke destinacije.
: Marketinški koncept, Ekologija, održivost turizma, Nacionalni park Plitvička jezera.
nije evidentirano
engleski
Modern marketing concept thourgh national park marketing aproach
nije evidentirano
Marketing concept
nije evidentirano
Podaci o prilogu
39-50.
2014.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
4.Međunarodna konferencija "RAZVOJ JAVNE UPRAVE"
Kulenović, Željka., Vajda Halak Željka
Vukovar:
Podaci o skupu
4. Međunarodna konferencija "Razvoj Javne Uprave"
predavanje
25.04.2014-26.04.2014
Vukovar, Hrvatska