Odnosi s javnošću u neprofitnim organizacijama (CROSBI ID 17337)
Autorska knjiga | monografija (znanstvena) | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Radalj, Miro
hrvatski
Odnosi s javnošću u neprofitnim organizacijama
Knjiga iznosi relevantne teorije i praktične primjere u osam poglavlja. Nakon uvodnoga poglavlja drugo je poglavlje posvećeno određenju područja, odnosno definiranju ključnih pojmova odnosa s javnošću u neprofitnom sektoru. Treće poglavlje bavi se konkretnije odnosima s medijima, području od posebna značenja za neprofitne organizacije. U četvrtom i petom poglavlju čitateljima se nudi pregled osnovnih pojmova menadžmenta i marketinga neprofitnih organizacija. Fundraisingu, odnosno prikupljanju sredstava, posvećeno je posebno poglavlje, kao i lobiranju, dok posljednje poglavlje obuhvaća i razlaže različite vrste neprofitnih organizacija, odnosno kako u njima upravljati odnosima s javnošću. U opisanih osam poglavlja knjiga daje pregled relevantnih teorija, pristupa, problema i izazova odnosa s javnošću u neprofitnim organizacijama.
Odnosi s javnošću, neprofitne organizacije
nije evidentirano
engleski
Public Relations in Nonprofit Organizations
nije evidentirano
Public Relations, Nonprofit Organizations
nije evidentirano
Podaci o izdanju
Zagreb: Hrvatska sveučilišna naklada ; Hrvatska udruga za odnose s javnošću
2018.
978-953-169-402-5
200
objavljeno