NASTAVNI PROCES I ZAVIČAJNI IDENTITET: GACKA REGIJA (CROSBI ID 672412)
Prilog sa skupa u zborniku | stručni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Brala-Mudrovčić, Jasminka
hrvatski
NASTAVNI PROCES I ZAVIČAJNI IDENTITET: GACKA REGIJA
Nastavni proces na svim obrazovnim stupnjevima ukazuje na potrebu stvaranja zavičajnih programa, koji obuhvaćaju zavičajnu kulturu. U takvim programima učenici upoznaju zavičajne kulturološke sadržaje na temelju kojih izgrađuju osobni, zavičajni i regionalni identitet. U tome bi im pomogli zavičajni višeizvorni udžbenici/čitanke, koji sadrže razgranati sustav izvora (književnoumjetničke tekstove, interpretacije tekstova, književnoteorijske i književnopovijesne tekstove, auditivna i vizualna sredstva). Udžbenici/čitanke utemeljeni prvenstveno na jezikoslovnim i književnim sadržajima, istodobno bi otvorili prostore za uključivanje sadržaja iz drugih odgojno-obrazovnih područja. Koristeći se dosadašnjim spoznajama napravit će se primjena na Gacku regiju. Štokavsko i dominirajuće gacko čakavsko narječje stavit će se u kontekst suvremenih nastavnih teorija. Koristit će se primjeri iz štokavske i čakavske književnosti, jezika, jezičnoga izražavanja i medijske kulture te će se tako pokriti sva nastavna područja podučavanja hrvatskoga jezika.
Gacka regija, zavičajni višeizvorni udžbenik/čitanka, zavičajni identitet, štokavsko narječje, čakavsko narječje
nije evidentirano
engleski
Educational process and native identity: Gacka region
nije evidentirano
Gacka region, native multisource textbooks, native identity, shtokavian idiom, chakavian idiom
nije evidentirano
Podaci o prilogu
897-911.
2018.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Botica, Stipe ; Nikolić, Davor ; Tomašić, Josipa ; Vidović Bolt, Ivana
Zagreb: Hrvatsko filološko društvo- Hrvatski slavistički odbor
978-953-296-128-7
Podaci o skupu
Nepoznat skup
predavanje
29.02.1904-29.02.2096