Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Konceptualne metafore u političkim intervjuima (CROSBI ID 260098)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad

Borčić, NIkolina Konceptualne metafore u političkim intervjuima // Medijske studije, 1 (2010), 1/2; 136-157

Podaci o odgovornosti

Borčić, NIkolina

hrvatski

Konceptualne metafore u političkim intervjuima

Članak predstavlja prikaz istraživanja uporabe konceptualnih metafora u političkim intervjuima u hrvatskim dnevnim novinama i tjednicima. Jezik uspješnih političara jest persuazivan jezik, oni nas uvjeravaju u predodžbu dobrog i lošeg. Politički lideri pokreću birače koristeći visoko efektne retoričke strategije, kao što je konceptualna metafora. Prema našem mišljenju izbor određene metafore često predstavlja osnovno sredstvo persuazivnosti. Polazeći od navedenog, analizirali smo uporabu metafora provodeći pritom kvalitativnu i kvantitativnu analizu teksta s naglaskom na identifi kaciju izvorne domene. Korpus obuhvaća 49266 riječi iz 40 političkih intervjua s Jadrankom Kosor, Vesnom Pusić, Ivom Sanaderom te Stjepanom Mesićem. Rezultati istraživanja pokazuju kako se metafore koje koriste analizirani političari uglavnom temelje na personifi kaciji te na izvornim domenama putovanja i rata/konflikta.

konceptualna metafora, analiza metafora, izvorna domena, ciljna domena, politička komunikacija, jezik politike, politički intervju, persuazivnost

Izlaganje sa skupa.

engleski

Conceptual Metaphors in Political Interviews

nije evidentirano

Conceptual metaphor, metaphor analysis, source domain, target domain, political communication, political language, political interview, persuasiveness

nije evidentirano

Podaci o izdanju

1 (1/2)

2010.

136-157

objavljeno

1847-9758

1848-5030

Povezanost rada

Informacijske i komunikacijske znanosti

Poveznice