Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Analiza preferencija mladih kao polazište za razvoj marketing programa (CROSBI ID 672326)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Ivanković, Jadranka ; Dawidowsky Mamić, Maja ; Cvetković, Daniel Analiza preferencija mladih kao polazište za razvoj marketing programa // Kvaliteta čini razliku : 17. međunarodni simpozij o kvaliteti, zbornik radova. = Quality makes a difference : 17th international symposium on quality, proceedings / Drljača, Miroslav (ur.). Zagreb: Hrvatsko društvo menadžera kvalitete, 2016. str. 1-11

Podaci o odgovornosti

Ivanković, Jadranka ; Dawidowsky Mamić, Maja ; Cvetković, Daniel

hrvatski

Analiza preferencija mladih kao polazište za razvoj marketing programa

Svaka generacija stasa pod utjecajem različitih okolnosti i događaja koji u znatnoj mjeri utječu na ponašanje, preferencije, stavove, uvjerenja i životne odabire njezinih pripadnika. Tako se i mlada generacija nazvana Y ili milenijska generacija formira pod utjecajem drugačijih događanja i okolnosti u odnosu na prethodne generacije. Pred marketinškim stručnjacima je izazov kako razvijati marketinšku ponudu da bude privlačna i relevantna za pripadnike različitih generacijskih skupina. Polazište za razvoj marketing programa je istraživanje i analiza obilježja, ponašanja i preferencija ciljne skupine, u ovom slučaju mlade generacije. U radu su izloženi temeljni rezultati kvantitativnog istraživanja provedenog na uzorku 200 ispitanika mlade generacije u Hrvatskoj. Prikazani rezultati mogu poslužiti kao orijentir marketinškim stručnjacima kod oblikovanja marketinških strategija i taktika usmjerenih na pripadnike Y generacije.

ponašanje potrošača, Y generacija, marketinška strategija

nije evidentirano

engleski

Analiza preferencija mladih kao polazište za razvoj marketing programa

nije evidentirano

consumer behavior, generation Y, marketing strategy

nije evidentirano

Podaci o prilogu

1-11.

2016.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Kvaliteta čini razliku : 17. međunarodni simpozij o kvaliteti, zbornik radova. = Quality makes a difference : 17th international symposium on quality, proceedings

Drljača, Miroslav

Zagreb: Hrvatsko društvo menadžera kvalitete

978-953-8067-03-7

Podaci o skupu

Kvaliteta čini razliku : 17. međunarodni simpozij o kvaliteti = Quality makes a difference : 17th international symposium on quality

predavanje

16.03.2016-18.03.2016

Zadar, Hrvatska

Povezanost rada

Ekonomija