Analiza preferencija mladih kao polazište za razvoj marketing programa (CROSBI ID 672326)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Ivanković, Jadranka ; Dawidowsky Mamić, Maja ; Cvetković, Daniel
hrvatski
Analiza preferencija mladih kao polazište za razvoj marketing programa
Svaka generacija stasa pod utjecajem različitih okolnosti i događaja koji u znatnoj mjeri utječu na ponašanje, preferencije, stavove, uvjerenja i životne odabire njezinih pripadnika. Tako se i mlada generacija nazvana Y ili milenijska generacija formira pod utjecajem drugačijih događanja i okolnosti u odnosu na prethodne generacije. Pred marketinškim stručnjacima je izazov kako razvijati marketinšku ponudu da bude privlačna i relevantna za pripadnike različitih generacijskih skupina. Polazište za razvoj marketing programa je istraživanje i analiza obilježja, ponašanja i preferencija ciljne skupine, u ovom slučaju mlade generacije. U radu su izloženi temeljni rezultati kvantitativnog istraživanja provedenog na uzorku 200 ispitanika mlade generacije u Hrvatskoj. Prikazani rezultati mogu poslužiti kao orijentir marketinškim stručnjacima kod oblikovanja marketinških strategija i taktika usmjerenih na pripadnike Y generacije.
ponašanje potrošača, Y generacija, marketinška strategija
nije evidentirano
engleski
Analiza preferencija mladih kao polazište za razvoj marketing programa
nije evidentirano
consumer behavior, generation Y, marketing strategy
nije evidentirano
Podaci o prilogu
1-11.
2016.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Kvaliteta čini razliku : 17. međunarodni simpozij o kvaliteti, zbornik radova. = Quality makes a difference : 17th international symposium on quality, proceedings
Drljača, Miroslav
Zagreb: Hrvatsko društvo menadžera kvalitete
978-953-8067-03-7
Podaci o skupu
Kvaliteta čini razliku : 17. međunarodni simpozij o kvaliteti = Quality makes a difference : 17th international symposium on quality
predavanje
16.03.2016-18.03.2016
Zadar, Hrvatska