Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Specifičnosti organizacije i menadžmenta u medijskoj industriji (CROSBI ID 425091)

Ocjenski rad | specijalistički sveučilišni poslijediplomski rad

Slijepčević, Marija Specifičnosti organizacije i menadžmenta u medijskoj industriji / Sikavica, Pere (mentor); Zagreb, Ekonomski fakultet, Zagreb, . 2013

Podaci o odgovornosti

Slijepčević, Marija

Sikavica, Pere

hrvatski

Specifičnosti organizacije i menadžmenta u medijskoj industriji

Cilj ovoga rada bio je istražiti i prikazati posebnosti medijske industrije, prikupiti i generalizirati medijske postavke te istražiti recentne primjere u hrvatskoj praksi. Područje medijskog menadžmenta nedovoljno je istraženo u nas, kako za specijalističkoj, tako i na praktičnoj razini te rad za cilj ima popuniti ove praznine. U smislu unaprjeđenja znanja i vještina stručnjaka, ali i zainteresiranosti medijskih djelatnika i konzumenata medija, rad je koncipiran na način koji čitatelju u uvodnom djelu objašnjava što je predmet i cilj rada, kako je sadržaj strukturiran, kako se došlo do podataka koji su bili ključni za nastanak ovoga rada, ali i koji će biti njegov stručni doprinos. Nastavno na to počinje detaljan prikaz specifičnosti medijske industrije, njezina ekonomska snaga i posebnosti hrvatskog medijskog okruženja. Analizira se organizacijska struktura medija, odnos prema ljudskim potencijalima, upravljanje kvalitetom i odlučivanje, kao i povijesni prikaz razvoja menadžmenta medija. Središnji dio rada posvećen je primjerima iz hrvatske suvremene prakse i daje analize ustroja organizacije i menadžmenta najčitanijeg dnevnog lista, najgledanijeg televizijskog programa i najposjećenijeg news portala. Dubinski razgovori s medijskim stručnjacima pridonose razumijevanju prilika i trendova u medijskoj industriji i neprocjenjivi su doprinos ovome radu jer izvrsno povezuju navedena teorijska saznanja sa realnim uvjetima na medijskom tržištu.

mediji, medijski menadžment, medijska industrija, organizacija, menadžment, redakcija, novinar, urednik

nije evidentirano

engleski

Organization and management specifics in media industry

nije evidentirano

media, media management, media industry, organization, management, media, reporter, editor

nije evidentirano

Podaci o izdanju

113

10.09.2013.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Ekonomski fakultet, Zagreb

Zagreb

Povezanost rada

Ekonomija