Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Strategije brendiranja hrvatskih kompanija na globaliziranom tržištu (CROSBI ID 260057)

Prilog u časopisu | ostalo | domaća recenzija

Stanko, Zoran ; Kalajdžić, Goran Strategije brendiranja hrvatskih kompanija na globaliziranom tržištu // Zbornik sveučilišta Libertas, 388 (2018), 125-146

Podaci o odgovornosti

Stanko, Zoran ; Kalajdžić, Goran

hrvatski

Strategije brendiranja hrvatskih kompanija na globaliziranom tržištu

Zbog sve dinamičnijeg tržišnog okruženja i rastuće konkurentnosti, hrvatskim kompanijama postaje sve teže ostvarivati zadovoljavajuću potražnju za svojim proizvodima, što utječe na smanjenje dobiti. Jedan od ključnih faktora uspješnih inozemnih kompanija je njihov sustavan pristup procesu brendiranja koji hrvatske kompanije do ulaska u Europsku uniju nisu imale potrebu razvijati na relativno „zatvorenom i štićenom hrvatskom tržitu.” Cilj ovog istraživanja je pridonijeti razvoju svijesti i sposobnosti interesnih skupina: vlasnika tvrtki, marketinških djelatnika i znanstvene zajednice te utvrditi kako je strateško planiranje brendiranja jedini pravi odgovor na izazove u tržišnom okruženju. Na temelju teorijskog i empirijskog istraživanja jasno je utvrđena pozitivna korelacija između planskog brendiranja i koristi, kako za kompanije tako i za društvo u cjelini te na osnovi uspješne poslovne prakse prikazani su inovativni pristupi u procesu planiranja brendiranja te moguće stategije brendiranja hrvatskih kompanija.

konkurencija, tržište, obećanje marke, percepcija, pozicioniranje, brendiranje, vrijednost marke

nije evidentirano

engleski

Strategies of Branding Croatian Companies on globalized market

nije evidentirano

competition, market, promise of brand, perception, positioning, branding, brand value

nije evidentirano

Podaci o izdanju

388

2018.

125-146

objavljeno

2584-5055

Povezanost rada

Ekonomija