Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Potreba za supervizijom školskih psiholog(inja) u Hrvatskoj (CROSBI ID 260045)

Prilog u časopisu | stručni rad | domaća recenzija

Kolega, Maja ; Vlahović-Štetić, Vesna Potreba za supervizijom školskih psiholog(inja) u Hrvatskoj // Ljetopis socijalnog rada, 21 (2014), 2; 295-311

Podaci o odgovornosti

Kolega, Maja ; Vlahović-Štetić, Vesna

hrvatski

Potreba za supervizijom školskih psiholog(inja) u Hrvatskoj

Cilj istraživanja bio je utvrditi dosadašnje iskustvo školskih psiholog(inj)a sa supervizijom i potrebu za takvim oblikom profesionalne podrške. U istraživanju je sudjelovalo 149 školskih psiholog(inj)a koji su dobrovoljno ispunili online anketu. Psiholozi/ginje koji rade isključivo u nastavi nisu bili obuhvaćeni ovim istraživanjem. Rezultati pokazuju kako 70% sudionika/ca procjenjuje visokim svoje znanje o superviziji. Jednako tako, 66% sudionika/ca ima iskustvo s nekim oblikom supervizije, no svega 22% prisustvovalo ih je superviziji namijenjenoj specifično školskim psiholozima/ginjama. Oko 80% ispitanih psiholog(inj)a procjenjuje visokim svoju potrebu za supervizijom, a svega 5% smatra kako im supervizija nije potrebna. Psiholozi/ginje koji imaju iskustvo supervizije, značajno se ne razlikuju po potrebi za supervizijom od onih koji to iskustvo nisu imali. Utvrđeno je da postoji pozitivna značajna povezanost između procjene stupnja profesionalne osamljenosti i potrebe za supervizijom. Prema očekivanju, motivacija psiholog(inja) za uključivanje u superviziju vrlo je visoka ako je supervizija dio radnog vremena, ako bi se održavala u mjestu stanovanja te ako je za polaznike/ce besplatna.

supervizija ; školski psiholozi/ginje ; stručno usavršavanje

nije evidentirano

engleski

The need for supervision of school psychologists in Croatia

nije evidentirano

supervision ; psychologists ; professional training

nije evidentirano

Podaci o izdanju

21 (2)

2014.

295-311

objavljeno

1846-5412

Povezanost rada

nije evidentirano

Indeksiranost