Profesionalno sagorijevanje školskih psiholog(inj)a u Hrvatskoj (CROSBI ID 260043)
Prilog u časopisu | stručni rad | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Kolega, Maja ; Vlahović-Štetić, Vesna
hrvatski
Profesionalno sagorijevanje školskih psiholog(inj)a u Hrvatskoj
Cilj istraživanja bio je utvrditi stupanj profesionalnog sagorijevanja školskih psiholog(inj)a u Hrvatskoj te ispitati odnos nekih demografskih činitelja, procjene profesionalne osamljenosti, zadovoljstva poslom i profesionalnog sagorijevanja. U istraživanju je sudjelovalo 149 školskih psiholog(inj)a. Rezultati na Maslachinom upitniku profesionalnog sagorijevanja pokazuju srednju razinu emocionalne iscrpljenosti i osobnog postignuća, i nisku razinu depresonalizacije. Nema razlika u sagorijevanju s obzirom na dob i radni staž sudionika, ali sudionici koji rade u gradu postižu manje rezultate na dimenziji depersonalizacije i veće rezultate na dimenziji osobnog postignuća od onih zaposlenih na selu /naselju. Rezultati ukazuju na značajnu pozitivnu povezanost zadovoljstva poslom i dimenzije osobnog postignuća te negativnu povezanost zadovoljstva poslom, emocionalne iscrpljenosti i depersonalizacije
školski psiholozi/ginje, profesionalno sagorijevanje, zadovoljstvo poslom, profesionalna osamljenost
nije evidentirano
engleski
School psychologists’ burnout in Croatia
nije evidentirano
school psychologists, burnout
nije evidentirano