Selekcija i trening prodajnog osoblja na primjeru Tele2 Hrvatska (CROSBI ID 260030)
Prilog u časopisu | stručni rad | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Grčić, Hrvoje ; Kolega, Maja
hrvatski
Selekcija i trening prodajnog osoblja na primjeru Tele2 Hrvatska
Polazeći od klasifikacija i tipova ličnosti temeljenih na prethodno razrađenim teorijama ličnosti u radu se opisuju crte ličnosti koje se smatraju nužnima ili barem poželjnima za osobu koja se želi baviti prodajom. Prepoznavanje traženih crta ličnosti prikazano je selekcijskim procesom koji prolaze svi potencijalni kandidati za radno mjesto prodavača u tvrtki Tele2 Hrvatska. Zbog kompleksnosti čitave discipline prodaje, proces evaluacije kandidata ne prestaje samim završetkom postupka selekcije, nego se prodajni predstavnici izlažu daljnjim testovima i po dobivanju željenog zaposlenja. Zbog važnosti osobnog razvoja i stalnog daljnjeg stručnog usavršavanja osoba zaposlenih u prodaji, one konstantno prolaze različite edukacije i radionice. Osim osobnog razvoja pojedinca, cilj je takvih radionica i dobivanje informacija o kandidatima, temeljem kojih se provodi daljnje profiliranje prodavača.
prodajne vještine ; procjena ličnosti ; petofaktorski model
nije evidentirano
engleski
Selection and training of sales staff with Tele 2 Croatia taken as an example
nije evidentirano
sales performance ; personality assessment ; big five model
nije evidentirano
Podaci o izdanju
21 (2)
2011.
591-602
objavljeno
1330-1039
1848-963X
Povezanost rada
nije evidentirano