Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Selekcija i trening prodajnog osoblja na primjeru Tele2 Hrvatska (CROSBI ID 260030)

Prilog u časopisu | stručni rad | domaća recenzija

Grčić, Hrvoje ; Kolega, Maja Selekcija i trening prodajnog osoblja na primjeru Tele2 Hrvatska // Ekonomska misao i praksa : časopis Sveučilista u Dubrovniku, 21 (2011), 2; 591-602

Podaci o odgovornosti

Grčić, Hrvoje ; Kolega, Maja

hrvatski

Selekcija i trening prodajnog osoblja na primjeru Tele2 Hrvatska

Polazeći od klasifikacija i tipova ličnosti temeljenih na prethodno razrađenim teorijama ličnosti u radu se opisuju crte ličnosti koje se smatraju nužnima ili barem poželjnima za osobu koja se želi baviti prodajom. Prepoznavanje traženih crta ličnosti prikazano je selekcijskim procesom koji prolaze svi potencijalni kandidati za radno mjesto prodavača u tvrtki Tele2 Hrvatska. Zbog kompleksnosti čitave discipline prodaje, proces evaluacije kandidata ne prestaje samim završetkom postupka selekcije, nego se prodajni predstavnici izlažu daljnjim testovima i po dobivanju željenog zaposlenja. Zbog važnosti osobnog razvoja i stalnog daljnjeg stručnog usavršavanja osoba zaposlenih u prodaji, one konstantno prolaze različite edukacije i radionice. Osim osobnog razvoja pojedinca, cilj je takvih radionica i dobivanje informacija o kandidatima, temeljem kojih se provodi daljnje profiliranje prodavača.

prodajne vještine ; procjena ličnosti ; petofaktorski model

nije evidentirano

engleski

Selection and training of sales staff with Tele 2 Croatia taken as an example

nije evidentirano

sales performance ; personality assessment ; big five model

nije evidentirano

Podaci o izdanju

21 (2)

2011.

591-602

objavljeno

1330-1039

1848-963X

Povezanost rada

nije evidentirano

Poveznice
Indeksiranost