Istraživanje zadovoljstva korisnika polazište za poboljšanje kvalitete usluga (CROSBI ID 672291)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Diana Plantić Tadić, Jadranka Ivanković, Hana Barbara Kučera
hrvatski
Istraživanje zadovoljstva korisnika polazište za poboljšanje kvalitete usluga
Istraživanje tržišta predstavlja jednu od osnovnih pretpostavki za provedbu marketinške koncepcije u čijem su fokusu primarno potrošač i njegovo zadovoljstvo. Stoga je predmet istraživanja najčešće potrebe i želje te zadovoljstvo potrošača. Osnovna svrha istraživanja jesu informacije koje olakšavaju menadžmentu tvrtke da riješi određene problemske situacije kako bi pravilno usmjerio buduće poslovanje. U današnjem promjenjivom okruženju točna i pravovremena informacija postaje jedan od ključnih elemenata za uspjeh. Upravo takve informacije dobivaju se istraživanjem tržišta, a posebice kada je riječ o zadovoljstvu potrošača kvalitetom roba i usluga pojedine tvrtke. Cilj ovog rada jest pokazati koliko su sadašnji korisnici usluge tvrtke Croatia Airlines zadovoljni njezinim uslugama te prepoznati gdje su mogućnosti za poboljšanja kako bi se povećala kvaliteta usluga te pratili svjetski trendovi i standardi.
zadovoljstvo potrošača, kvaliteta usluga, poboljšanja
Rad je objavljen u okviru Zbornika radova i na CD- u, ISBN 978-953-57036-1-7, CIP 797634
engleski
Customer Satisfaction Research as a Starting Point for Service Quality Improvements
nije evidentirano
customer satisfaction, quality of services, improvements
nije evidentirano
Podaci o prilogu
69-79.
2012.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Drljača, Miroslav
Zagreb: Hrvatsko društvo menadžera kvalitete
978-953-57036-0-0
Podaci o skupu
13. međunarodni simpozij o kvaliteti
predavanje
15.03.2012-16.03.2012
Solin, Hrvatska