Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Istraživanje zadovoljstva korisnika polazište za poboljšanje kvalitete usluga (CROSBI ID 672291)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Diana Plantić Tadić, Jadranka Ivanković, Hana Barbara Kučera Istraživanje zadovoljstva korisnika polazište za poboljšanje kvalitete usluga / Drljača, Miroslav (ur.). Zagreb: Hrvatsko društvo menadžera kvalitete, 2012. str. 69-79

Podaci o odgovornosti

Diana Plantić Tadić, Jadranka Ivanković, Hana Barbara Kučera

hrvatski

Istraživanje zadovoljstva korisnika polazište za poboljšanje kvalitete usluga

Istraživanje tržišta predstavlja jednu od osnovnih pretpostavki za provedbu marketinške koncepcije u čijem su fokusu primarno potrošač i njegovo zadovoljstvo. Stoga je predmet istraživanja najčešće potrebe i želje te zadovoljstvo potrošača. Osnovna svrha istraživanja jesu informacije koje olakšavaju menadžmentu tvrtke da riješi određene problemske situacije kako bi pravilno usmjerio buduće poslovanje. U današnjem promjenjivom okruženju točna i pravovremena informacija postaje jedan od ključnih elemenata za uspjeh. Upravo takve informacije dobivaju se istraživanjem tržišta, a posebice kada je riječ o zadovoljstvu potrošača kvalitetom roba i usluga pojedine tvrtke. Cilj ovog rada jest pokazati koliko su sadašnji korisnici usluge tvrtke Croatia Airlines zadovoljni njezinim uslugama te prepoznati gdje su mogućnosti za poboljšanja kako bi se povećala kvaliteta usluga te pratili svjetski trendovi i standardi.

zadovoljstvo potrošača, kvaliteta usluga, poboljšanja

Rad je objavljen u okviru Zbornika radova i na CD- u, ISBN 978-953-57036-1-7, CIP 797634

engleski

Customer Satisfaction Research as a Starting Point for Service Quality Improvements

nije evidentirano

customer satisfaction, quality of services, improvements

nije evidentirano

Podaci o prilogu

69-79.

2012.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Drljača, Miroslav

Zagreb: Hrvatsko društvo menadžera kvalitete

978-953-57036-0-0

Podaci o skupu

13. međunarodni simpozij o kvaliteti

predavanje

15.03.2012-16.03.2012

Solin, Hrvatska

Povezanost rada

Ekonomija