Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Zaposlenici, ključna javnost internog komuniciranja u kriznim situacijama (CROSBI ID 672274)

Prilog sa skupa u zborniku | stručni rad

Mikulić Smiljanić, Natalija ; Odak Krasić, Stana Zaposlenici, ključna javnost internog komuniciranja u kriznim situacijama // Dani kriznog upravljanja : zbornik radova = Crisis management days : book of papers. 2014. str. 911-924

Podaci o odgovornosti

Mikulić Smiljanić, Natalija ; Odak Krasić, Stana

hrvatski

Zaposlenici, ključna javnost internog komuniciranja u kriznim situacijama

Kriza može pogoditi bilo koju organizaciju bez obzira na veličinu, i u bilo koje vrijeme. Karakteristično je za sve krize da one dolaze iznenada i neočekivano, i u sebi skrivaju izvjesnu prijetnju i opasnost za organizaciju. Mnoge organizacije tek u kriznoj situaciji uviđaju značaj i ulogu zaposlenika - ključne interne javnosti organizacija. Ako ulogu i svrhu interne komunikacije možemo sažeti kao brigu za izgradnju dvosmjernih, uključujućih odnosa sa svojim zaposlenicima uz zadaću poboljšanja organizacijske djelotvornosti, a cilj da im priopćimo pravu stvar na ispravan način i u pravo vrijeme ? onda se važnost interne komunikacije sama po sebi nameće kao ključna. U radu se nastojalo zadržati na osnovnoj razini pojašnjenja interne komunikacije, uloge i značaja internog komuniciranja prema i sa zaposlenicima te njihove uloge u kriznim situacijama organizacije, bez detaljnijeg ulaženja u analizu poput psihološkog profila zaposlenika ili njihovog ponašanja. Cilj rada bio je, osim defi niranja spomenutih pojmova, pokrenuti raspravu o ovom problemu u poslovanju organizacija gdje se još uvijek nedovoljno pažnje usmjerava na važnosti značaj interne komunikacije prema svojim zaposlenicima. Komparativnom analizom teorijskih učenja i primjera izabranih studija slučaja autori smatraju da će rad biti skroman doprinos u sagledavanju važnosti primarne interne komunikacije prema i sa zaposlenicima.

interna komunikacija, auditorij, organizacije, zaposlenici

nije evidentirano

engleski

Employees - key audience of internal communication in crisis situations

nije evidentirano

internal communication, audience, organizations, employees

nije evidentirano

Podaci o prilogu

911-924.

2014.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Dani kriznog upravljanja : zbornik radova = Crisis management days : book of papers

Podaci o skupu

7. Međunarodna znanstveno- stručna konferencija- Dani kriznog upravljanja

predavanje

22.05.2014-23.05.2014

Velika Gorica, Hrvatska

Povezanost rada

Informacijske i komunikacijske znanosti

Poveznice