Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Komunikacija s potrošačima u funkciji prevencije kriznih situacija (CROSBI ID 672267)

Prilog sa skupa u zborniku | stručni rad

Odak Krasić, Stana ; Mikulić Smiljanić, Natalija ; Šaravanja, Ivanka Komunikacija s potrošačima u funkciji prevencije kriznih situacija // Dani kriznog upravljanja : zbornik radova = Crisis management days : book of papers. Velika Gorica: Veleučilište Velika Gorica, 2015. str. 877-886

Podaci o odgovornosti

Odak Krasić, Stana ; Mikulić Smiljanić, Natalija ; Šaravanja, Ivanka

hrvatski

Komunikacija s potrošačima u funkciji prevencije kriznih situacija

Kaže se da je u kriznim situacijama najvažnije održati poslovni kontinuitet organizacije jer to zahtijevaju i očekuju korisnici, zaposlenici, dobavljači, jednom riječju društvo u cjelini. Organizacija ne smije čekati da se problem javi, već se treba za njega unaprijed pripremiti. Najgore je ne učiniti ništa. Osim pripreme ključna je i komunikacija. Upravljanje krizom kao pojam u politici, povezan je s J. F. Kennedyjem i Kubanskom krizom 1962. Godine 1970. upravljanje krizom počinje se koristiti i u poslovnoj ekonomiji. U ekonomiji su se krize promatrale najprije u kontekstu ukupnoga gospodarstva. Nastankom poslovne ekonomije dolazi se i do pojave poslovne krize ili krize u poslovanju. S pojavom krize u poslovanju, pojavljuje se potreba i za prevencijom, poglavito u onim kompanijama kojima je direktno ili indirektno stalo do svojih potrošača. Odnosi s potrošačima obuhvaćaju niz planiranih i sistematskih aktivnosti. Za cilj imaju izgradnju, održavanje i unapređenja povjerenja i dobre slike o organizaciji i njenim proizvodima odnosno uslugama. Autorice se u radu zadržavaju na osnovnoj razini pojašnjavanja temeljnih pojmova (komunikacije, prevencije, odnosa s potrošačima i krize) dok je glavni dio rada istraživačkog karaktera. Cilj rada bio je prikazati u kolikoj mjeri vodeće hrvatske kompanije vode računa i brigu o komunikaciji prema svojim potrošačima i održavaju li dvosmjernu komunikaciju, a u cilju prepoznavanja prvih znakova upozorenja i prevencije krize.

kriza, komunikacija, kompanije, potrošači, prevencija

nije evidentirano

engleski

Komunikacija s potrošačima u funkciji prevencije kriznih situacija

nije evidentirano

crisis, communication, companies, consumers, prevention

nije evidentirano

Podaci o prilogu

877-886.

2015.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Velika Gorica: Veleučilište Velika Gorica

978-953-7716-66-0

Podaci o skupu

8. Međunarodna znanstveno - stručna konferencija "Dani kriznog upravljanja"

predavanje

14.05.2015-15.05.2015

Velika Gorica, Hrvatska

Povezanost rada

Informacijske i komunikacijske znanosti

Poveznice