Specifičnost komuniciranja prilikom uvođenja nove modne marke na hrvatsko tržište : studija slučaja Freywille (CROSBI ID 260004)
Prilog u časopisu | stručni rad
Podaci o odgovornosti
Odak Krasić, Stana ; Leš, Marina
hrvatski
Specifičnost komuniciranja prilikom uvođenja nove modne marke na hrvatsko tržište : studija slučaja Freywille
Svrha ovog rada bila je istraživanje specifičnosti komuniciranja poduzeća s javnošću u složenom i konkurentskom okruženju, čiji je cilj uspostavljanje obostrano korisnih i partnerskih odnosa, odnosno preduvjeta za uspjeh i dobro pozicioniranje poduzeća na globalnom, nacionalnom ili lokalnom tržištu. Na studiji slučaja tvrtke Freywille utvrđeno je da svako tržište zahtjeva individualan pristup, drugačiju komunikacijsku strategiju i prilagođen komunikacijski plan. Jedna od strateških odluka pri ulasku poduzeća na određeno tržište jest izbor odgovarajućih komunikacijskih kanala i komunikacijskih alata. Oni su uvjetovani razumijevanjem trendova koji se pojavljuju iz političkog, ekonomskog, tehnološkog i socijalnog okruženja. Analizom primjera došlo se do zaključka da pri pozicioniranju nove marke na određenom tržištu značajnu ulogu imaju vođe mišljenja. Njihova podrška pomaže pri bržem prelijevanju identiteta poduzeća u pozitivan imidž i reputaciju poduzeća. Naime, u modnim odnosima s javnošću velika se važnost pridaje odnosima s medijima, a regionalni i nacionalni mediji važni su pri obraćanju potencijalnim kupcima. U radu se također dolazi do zaključka da je pri ulasku određene marke na tržište nužno da odnosi s javnošću i marketing budu korporativni saveznici, dakle da surađuju ne bi li postigli zajedničke ciljeve. Ovo stajalište, doduše, prate otvorena pitanja jer brojni praktičari i teoretičari odnosa s javnošću još uvijek teško razlikuju funkcije i uloge odnosa s javnošću od funkcija i uloge marketinga u organizacijskoj strukturi poduzeća.
javnost ; komunikacijski plan ; korporativno komuniciranje ; modna marka
nije evidentirano
engleski
Specifičnost komuniciranja prilikom uvođenja nove modne marke na hrvatsko tržište : studija slučaja Freywille
nije evidentirano
javnost ; komunikacijski plan ; korporativno komuniciranje ; modna marka
nije evidentirano