Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Specifičnost komuniciranja prilikom uvođenja nove modne marke na hrvatsko tržište : studija slučaja Freywille (CROSBI ID 260004)

Prilog u časopisu | stručni rad

Odak Krasić, Stana ; Leš, Marina Specifičnost komuniciranja prilikom uvođenja nove modne marke na hrvatsko tržište : studija slučaja Freywille // Praktični menadžment, 5 (2014), 1; 119-126

Podaci o odgovornosti

Odak Krasić, Stana ; Leš, Marina

hrvatski

Specifičnost komuniciranja prilikom uvođenja nove modne marke na hrvatsko tržište : studija slučaja Freywille

Svrha ovog rada bila je istraživanje specifičnosti komuniciranja poduzeća s javnošću u složenom i konkurentskom okruženju, čiji je cilj uspostavljanje obostrano korisnih i partnerskih odnosa, odnosno preduvjeta za uspjeh i dobro pozicioniranje poduzeća na globalnom, nacionalnom ili lokalnom tržištu. Na studiji slučaja tvrtke Freywille utvrđeno je da svako tržište zahtjeva individualan pristup, drugačiju komunikacijsku strategiju i prilagođen komunikacijski plan. Jedna od strateških odluka pri ulasku poduzeća na određeno tržište jest izbor odgovarajućih komunikacijskih kanala i komunikacijskih alata. Oni su uvjetovani razumijevanjem trendova koji se pojavljuju iz političkog, ekonomskog, tehnološkog i socijalnog okruženja. Analizom primjera došlo se do zaključka da pri pozicioniranju nove marke na određenom tržištu značajnu ulogu imaju vođe mišljenja. Njihova podrška pomaže pri bržem prelijevanju identiteta poduzeća u pozitivan imidž i reputaciju poduzeća. Naime, u modnim odnosima s javnošću velika se važnost pridaje odnosima s medijima, a regionalni i nacionalni mediji važni su pri obraćanju potencijalnim kupcima. U radu se također dolazi do zaključka da je pri ulasku određene marke na tržište nužno da odnosi s javnošću i marketing budu korporativni saveznici, dakle da surađuju ne bi li postigli zajedničke ciljeve. Ovo stajalište, doduše, prate otvorena pitanja jer brojni praktičari i teoretičari odnosa s javnošću još uvijek teško razlikuju funkcije i uloge odnosa s javnošću od funkcija i uloge marketinga u organizacijskoj strukturi poduzeća.

javnost ; komunikacijski plan ; korporativno komuniciranje ; modna marka

nije evidentirano

engleski

Specifičnost komuniciranja prilikom uvođenja nove modne marke na hrvatsko tržište : studija slučaja Freywille

nije evidentirano

javnost ; komunikacijski plan ; korporativno komuniciranje ; modna marka

nije evidentirano

Podaci o izdanju

5 (1)

2014.

119-126

objavljeno

1847-8107

Povezanost rada

Informacijske i komunikacijske znanosti

Poveznice